Een beetje een raar onderwerp misschien; maar wie heeft sinds zij gestopt is met de pil ook zoveel last van krampen en winderigheid? Is dit normaal? Houdt het ooit op? Graag tips en advies indien je je hierin herkent of herkende
hoi hoi toevallig zat ik met dezelfde vraag... (bloos) ik heb er sinds een week erg veel last van ( en mijn man ook hihihih) maar hoop dat het snel over gaat zeker die vieze windjes..... bleegh ik weet ook niet waar het van komt ik heb wel andere foliumzuurtabletjes...... zal toch niet?
Sinds ik twee maanden geleden gestopt ben met de pil. Heb jij ook pijn tegen dat je eisprong moet komen?
hier nog iemand die "lucht over heeft" . Ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd wel minder wordt.... Ik denk dat het bij mij een combinatie is van 'ontpillen' en wennen aan de foliumzuur tabletten. Welk merk slikken jullie trouwens? Ik slik FemNatal van davitamon. gr. Sandra
ik die van etos.. lekker goedkoop en net zo goed als de dure merken. heb ook de zwangerschapsvitaminen van etos gebruikt toen ik zwanger was van merijn.
ik heb foliumzuur van sunwell ( via kruidvat) ikhad eerst de vitaalzwanger van kruidvat en hoorde hier dat deze niet/nauwelijks door je lichaam worden opgenomen ( toen ook geen last van extra lucht) ik heb ook wel last van rug en buik rond mijn ei
Bij het ontpillen horen vaak allerlei symptomen die net als zwangerschapsverschijnselen zijn. Darmklachten kan ook een zwangerschapsverschijnsel zijn dus bij het ontpillen kan het evengoed voorkomen. Ik zit ook pas in m'n 2de ronde na het stoppen met de pil en ik had er vooral in m'n 1ste ronde héél veel last van. Nu is het al iets beter.
heb het alleen de 1ste maand gehad. maar bleek toen een infectie te zijn geweest die ik in Turky had opgelopen door het eten hahaha dus helaas kan je geen tips geven
Ik moet me hier even bij aansluiten...sjonge jonge zeg...hahahahaha. M'n man heeft al verklaard dat er wel iets mis moet zijn met mij. Hihi... Maar ik heb dit pas sinds deze maand en ik ben in juli al gestopt en sindsdien ook al foliumzuur aan het slikken (FemNat van Davitamon). Ben wel blij met dit topic overigens...dat lucht wel op (letterlijk en figuurlijk, hihi). Ik heb er trouwens met name savonds veel last van...is dat ook herkenbaar?
wat lees ik? is dat zo? dus ik slik vitaalzwanger van het kruidvat al maanden voor niks? ik heb dit nog niet eerder gehoord.. al had ik wel last van "extra lucht".
oooooh ja gelukkig ik ben niet de enige dus!? heb ik ook sinds een aantel weken. Heb jij ook last van rommelende darmen? Kus Swiggy Raar inderwerp he? Maar ja, scheelt dat je niet de enige bent.
raar he? ik slik trouwens evasin foliumzuur tabletjes. bij de DA verkrijgbaar. Heb je volgens mij een maans voor 2,50 ofzo. valt op zich ook nog wel mee. het is voor een goed doel! Kus Swiggy
hier ook iemand met rommelden darmen en veel last van toilet bezoek! Het is net of mijn buik soms aan het praten is en dan die krampen . Fijn dat ik niet de enigste ben!