wie kan mij helpen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nemony, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nemony

nemony Lid

28 nov 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames..
    Word beetje gek van mezelf. Heb 6nov mn ongi dag gehad. Ongeveer 4 dagen.
    En hebben veel geklust tussen 19 nov en 24 nov dat waren de vruchtbare dagen dat heb ik berekend op sensitest.nl. heb nu al de laaste 2 dagen giga rug pijn en buikkramp zelfde als je ongi moet worden en gevoeligetepels. Zijn dit nou voorteken op een zwangerschap. Of toch menstu klachten of alsnog de ovulatie. Wordt erg onzeker zo. Kan iemand mij helpen hierbij? Ben half september gestopt met pil. En na ongeveer 6 weken mensrtuatie gehad. Is dat normaal? Of niet.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja het kan van alles zijn meid. Zwangerschapssymptomen lijken ook gewoon op ongi-symptomen en andersom. Het enige wat je straks kunt doen is een zwangerschapstest doen op de dag dat je normaal gesproken ongesteld zou worden.

Maar je geeft ook aan dat je pas bent gestopt met de pil (september) kan ook zijn dat je lijf nog wat moeite heeft met "het zelf moeten doen"

3. nemony

nemony Lid

28 nov 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan idd ook. Maar toch je kent het miss wel die onezekerheid. Heb nou ook weer hoofdpijn niet te zuinig. Ga volgende week maar eerst een een test doen dan weten we meer en ook duidelijkheid. Kregen vant weekende bericht van familie dat zij zwanger zijn. Wel moeilijk om niet te zeggen dat je er ook mee bezig bent.
    Heb je nog enige tips of dergelijke???

Deel Deze Pagina