bloedverlies?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door yuna1982, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yuna1982

yuna1982 Lid

6 jan 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ging net naar het toilet voor defecatie en daarna bij het afvegen had ik ineens bloedverlies (helder van kleur en 31 weken zwanger).
    Nu heb ik de laatste dagen erg veel last van obstipatie waardoor ik het gisteravond langere tijd geprobeerd heb, nu net een iets te zwaar iets getild en heb ik 2 erg drukke dagen gehad op me werk (in de zorg). Kan het zijn dat het daar mee te maken heeft?
    Ik heb al geprobeerd om de verloskundige te bellen, maar kom er met geen mogelijkheid door en nu zijn ze enkel nog op spoednummer te bereiken.
    Ik voel het kindje nog goed, ben net nog keer naar toilet geweest en was er nauwelijks bloedverlies meer. Moet ik nu alsnog het spoednummer bellen? Of kan ik het in de gaten houden en later indien nodig alsnog bellen aangezien ik morgen een controle afspraak heb staan.

Groetjes Yuna

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Hallo,

waarschijnlijk komt het bloedverlies inderdaad door de obstipatie, maar ik zou je toch adviseren het spoednummer te bellen. Mogelijk wil de verloskundige toch nog wat extra onderzoek doen, of het wel echt daardoor komt. Dus toch even bellen! Succes!

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina