vanochtend iets bruin en later roze afscheiding gezien.. daarna niks meer.. gister ongesteld moeten worden maar pas net gestopt met de pil dus kan wat later zijn. gister was de test negatief.. kan dit innesteling zijn geweest? en daardoor nog negatief test?? misschien hoop ik teveel op alles
Hoi Je geeft aan net gestopt te zijn met de pil. Je natuurlijke cyclus hoeft dus nog helemaal niet regelmatig te zijn, als er al een natuurlijke cyclus is. Het kan ook nog ontpillen zijn. Hoe lang ben je al gestopt met de pil? Als je gister ongesteld had moeten worden, zou ik het nog even een paar dagen ( 2/3) aankijken. Misschien is er sprake van een innesteling wanneer je cyclus dus langer zou zijn. Dat weet je dus pas over een paar dagen als je dan nog niet ongesteld bent geworden. Hangt er maar helemaal van af wanneer je gestopt bent met de pil
ik durf het zowat niet zeggen dit omdat ik weet dat ik teveel hoop heb.. maar ben pas in okt gestopt... dus dit is de 1e ronden.. ik ben al zolang bezig met me kinderwens, helaas wou me vriend niet(had hij goede reden voor) dus nu hij ook wil, heb ik zoveel hoop, voel elk dingetje in me lichaam zucht.. dit is pas de 1e ronde, heb zoveel respect voor de meiden die al zolang bezig zijn
Moeilijk he De kinderwens is er vaak al ver voordat meiden stoppen met de pil, dus ik snap het wel, heb het zelf ook gehad Maar je kan er nu niks van zeggen snap je. Je kan wel uitgaan van een "nette" cyclus van 28 dagen, maar niet iedereen heeft dat hoor en zeker niet als het pas je 1e ronde is. Zou wel mooi zijn, maar je mag er nog even niet vanuit gaan. Ook omdat je dan idd teveel hoopt. Veel meiden worden binnen een jaar zwanger. Dat is een redelijke termijn. Sommige meteen de 1e ronde, anderen (zoals ikzelf) zijn 22 rondes bezig en nog geen goed uitzicht. Maar als je iets graag wilt duur een maand lang he Wacht eerst rustig je 1e cyclus af en dan heb je een beetje een idee. Maar dan nóg wil dat niet zeggen dat je de volgende maand ook rond die tijd je nod hebt. En als antwoord op je 1e vraag; Dan kan je dus nu niet zeggen of het een innestelingsbloeding was. Zelf heb ik ook elke ronde weer last van bruinverlies een dag of 1 a 2 voor mijn menstruatie.
dank je wel voor je reactie, soms moet ik inderdaad realistisch nadenken. een maand is inderdaad zolang.. voorheen toen ik de pil slikte dacht hee is het alweer zover.. mhh maar nu.. zucht 22 maanden... dat is inderdaad erg lang.. hoe hou je dat vol?? (misschien beetje gekke vraag)
Ik heb weinig keus. Als het anders en sneller kon had ik het wel gedaan hoor Verstand op nul, even flink janken af en toe en dan maar weer doorgaan. Maar wees niet bang, de meeste vrouwen worden binnen een jaar wel zwanger. Hoop voor je dat een een mooie en regelmatge cyclus krijgt, en uiteraard hoop ik dat dat niet eens nodig is en dat je nu al zwanger bent Alles kan
Mijn eerste maand vond ik ook verschrikkelijk en ik dacht ook: "hoe ga ik dit volhouden". Het blijft me natuurlijk bezig houden, maar ik moet zeggen dat het wel beter is geworden. Ik kan het per maand wel beter hebben. Hoop dat het voor jou ook zo gaat worden.
fluff88 en molly27 bedankt voor jullie reactie.. vanochtend voor het eerst behoorlijk ongesteld geworden (wist dat het heftiger kon zijn maar pfuhh hahaha) fluuffy: ik wil je heel veel su6 wensen en hopelijk is het nusnelraak als je potje wil vloeken of huilen je kan me altijd berichtje sturen! voor jouw molly, hoop natuurlijk ook dat het snel raak is.. su6 he