Ja inderdaad meestal aan het einde van de dag wordt het erger. Ik voel het ook in mijn rug, net een soort combi tussen ongesteld zijn en een beetje de griep hebben (met spierpijn in benen soms). Als ik veel gegeten heb is het erger, dus maar wat minder zwaar avond eten. Heb sowieso minder trek...maar dat is niet zo heel erg denk ik. En moe...normaal ga ik echt niet naar bed voor 01.00 maar nu stort ik om 20.00 al in! tja je lichaam is natuurlijk heel hard aan het werk nu! klaag klaag...maar ondertussen ben ik SUPERBLIJ natuurlijk alleen een beetje spannend allemaal!
Heb hier ook last van idd aan het einde van de dag. Maar het blijft bij kramp, verder geen bloedverlies of zo, dus ga er maar van uit dat het er bij hoort.
ja ik verder gelukkig ook geen bloedverlies...dat lijkt me toch wel een beetje eng... moet zeggen dat de krampen de laatste 2 dagen wel minder zijn...alleen nog beetje rug pijn (laag)
ik heb de laatste 2 dagen ook steekjes onderin mijn buik.En vooral s'avonds Ik heb iedere dag wel ergens pijn maar van die steken ben ik bang Ze zitten echt in het midden onderaan mijn buik. Voel me voor de rest wel goed,Ben soms misselijk en het ergste is dat ik ook doodmoe ben en na het einde van mijn werkdag doen mijn voeten en benen enorm pijn(en dan al die aders erop ) heb ook enorme last van mijn onderrug,ik loop 9 uur per dag rond en moet me veel bukken en dingen opheffen.
Hoi, O wat fijn om te lezen dat het normaal is na een drukke dag om steekjes in je onderbuik te hebben! Ik vierde gisteren mijn verjaardag en het werd best laat, toen voelde ik behoorlijk vaak kleine kramjes. Niet te vergelijken met ongipijn. Groetjes Jessica
Hallo allemaal, Wat heerlijk om dit hier allemaal te lezen. Ook ik heb krampen in mijn buik en ik weet net dat ik zwanger ben. Nu was ik bij mijn huisarts gisteren en die vertelde dat het wel eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou kunnen zijn. Ik schrok me kapot natuurlijk. Ik heb krampen in mijn buik en het trekt naar mijn rug en mijn benen. Ik heb de vraag ook bij de verloskundige gelegd omdat ik er echt onzeker van werd. Toch als ik dit lees ben ik weer iets geruster, want ik heb dus ook geen bloedverlies!! Het zal er dan ook wel bij horen!! Bedankt allemaal dat jullie mij (onbewust) een beetje gerust gesteld hebben!! Liefs
Ik heb dat ook best wel erg, buikpijn. Ik had ook die vraag gesteld bij de VK op de site. Staat onder het topic: buikkrampen. Ik snap precies hoe je je voelt. Ik heb ook al alles en iedereen gevraagd of het normaal kan zijn. Tot nu toe is het nog bevestigd dat het in het begin heel goed kan. Ook je darmen kunnen meer van streek zijn etc.... Ik probeer maar positief te blijven
Hey bossi Ja ik had jouw vraag ook gelezen, maar ik had nog iets wat ika an de verloskundige wilde vragen dus ik denk ik zet het er ook gewoon bij. Ik heb me echt gisteren de hele dag klote gevoeld! Ik dacht toen ik gisteravond die krampen weer kreeg van het gaat vast fout! Daarom was ik ook zo blij dat ik hier las dat het blijkbaar normaal is!! Ik wacht ook even het antwoord van de verloskundige af en probeer tot die tijd ook maar positief te blijven. Trekt de kramp bij jou ook door naar je onderrug en benen?? Liefs
Pfff fijn dit alles te lezen. Ik begon me al zorgen te maken!! Bij mij is het ook nog heel pril en telkens denk ik ik zal toch niet ongesteld worden?! Ben redelijk gerustgesteld na al jullie verhalen!! Liefs Liesbeth
Ook ik heb ontzettend veel last van krampen... Soms is het zo erg, dat ik me geen houding aan weet te nemen. Echt van zo'n ongikrampen, maar soms nog wat erger.... Ik ga ik weet niet hoevaak naar de wc, alleen al om te kijken of ik geen bloed verlies. Volgens de vroedvrouw kan het idd geen kwaad, zolang je geen bloed verliest. En het kan ook met mijn darmen te maken hebben, heb ook zo'n prikkelbare/luie darm. Maar toch, ik blijf me zorgen maken als ik weer zo'n 'aanval' van krampen heb. Op het moment dat ik dit typ, heb ik er weer 1. Het zweet breekt me er gewoon van uit!!!!
Het trekt bij mij wel ietsje bij nu, maar ik blijf het voelen!!! Je wordt er zo onzeker van he. Maar ja na de mail die ik van de verloskundige kreeg en de reacties op deze topic ben ik ook weer aardig rustig hihi! Ik heb het ook vooral als ik heel erg moe ben. En dat gebeurt nog wel eens de laatste weken! Liefs