hoi dames vraagje hebben jullie ook zo vee last van krampen in je benen??? ik heb daar eigenlijk nooit last van maar nu tijdens deze tweeling zwangerschap is het echt heel erg. ik word zeker 3 keer per nacht wakker om dat er krampen inmijn benen schieten. dus ik kan ook niet met gebogen benen liggen en zo want dan komen ze weer. Wat zijn jullie tips daar tegen ik heb namelijk geen idee wat ik daar tegen kan doen. alvast heel erg bedankt
Zorgen dat je wat extra zuivel binnenkrijgt. Ergens gelezen, weet niet meer waar, maar bij mij helpt t om s avonds nog een glas optimel te pakken.
Idd magnesium en calcium houdende producten eten. Ik heb zelf een zuivel intolerantie maar in soja producten zit ook veel calcium en doet wonderen voor mij.
Hier werkte magnesium tijdens de eerste zwangerschap echt heel goed, zowel tegen kramp in m'n benen als tegen zo'n trillend oogspiertje.
Hier was een glaasje melk en een blokje kaas per dag genoeg om het af te laten nemen.. En ook 's avonds vaak nog even een blokje lopen ipv een hele avond op de bank hangen.. Magnesium kan ook helpen. Zeep moet je van die ouderwetse sunlight hebben toch? Maar vraag me af hoe dat zou moeten helpen