voor de dames die alweer tevroeg getest hebben...

Discussion in 'Zwanger worden' started by cyntje78, Mar 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Stort hier je hart uit! Of het nu negatief of positief is.... :rolleyes:

Ik heb natuurlijk wéér niet kunnen wachten tot mijn NOD.... Ik had nog een test liggen, ben de ochtend vrij, alleen thuis... dus niemand die me tegen kon houden. En natuurlijk weer negatief.... Over 3 dagen zou mijn NOD moeten zijn bij een cyclus van 30 dagen. Ik heb voor de ovutesten 30 dagen aangehouden. Bah... wat een ellende!
    En natuurlijk had ik weer vanallerhande kwaaltjes zoals altijd, maar toch nét weer anders....

Het enige positieve wat ik hierin zie, is dat ik nu misschien in juli toch mijn eerste wedstrijdje kan rijden met mijn bijrijd paard.... Maar ik had het liever anders gezien :(

Wie is er net zo eigenwijs als ik, en heeft ook te vroeg getest? Positief? Negatief? Vertel, vertel!

Groetjes Cynthia

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Mijn handen zijn aan het branden om nu toch te testen al zegt mijn gevoel dat het niet raak is...
    Ik ben vandaag namelijk jarig en ik zou het super vinden als het positief is natuurlijk! maar ik twijfel of ik het zou doen aangezien mijn gevoel toch zegt dat het niet raak is....

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Gefeliciteerd met je verjaardag Kleintje!
    Ik zou dan nog niet testen... mocht ie negatief zijn dan is dat wel een domper tijdens je verjaardag. Ook al verwacht je dat hij toch negatief zal zijn, het blijft een teleurstelling. Geniet lekker van je verjaardag! Doe leuke dingen, snoep lekker van het gebak en wacht rustig je NOD af.... (hoor mij zeggen)

Liefs Cynthia

4. JesJo

JesJo Lid

Jan 4, 2009
    37
    0
    0
    mama
    Noord-Brabant
    Hallo!

Ik heb ook te vroeg getest! Eigenlijk kan ik pas zaterdag testen, maar ik had al zo duidelijke (vind ik) zwangerschapsklachten dat we gisteren al hadden getest. Die test was negatief, maar ook veel te vroeg getest natuurlijk! Hopelijk kan ik zaterdag testen!

Succes allemaal!

Groetjes Jessica.

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Hahaha :p
    oke ik zal het proberen ;)

6. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    @Jesjo... welkom bij de vroegtesters... hahaha!

@Kleintje... ben je vrij vandaag? Is altijd lekker om vrij te zijn op je verjaardag. Als er nu de hele dag door verspreid wat visite komt dan heb je tenminste ook gezellige afleiding. Ik zal alvast "lang zal ze leven" voor je fluiten :)

Groetjes Cynthia

7. pocahontas

Mar 2, 2009
    55
    0
    0
    Amsterdam
    Hai meiden,

Vorige maand had ik 3 testen in huis en kon ze natuurlijk niet laten liggen.
    Dag 28 getest; negatief
    Dag 30 getest; negatief
    Dag 33 getest; negatief
    Dag 35; ongesteld!
    Bah...
    Deze maand geen testen gekocht, gewoon afwachten dan maar....
    Was bij mijn eerste bij de tweede ronde zwanger, zit nu in ronde 3... spannend!
    X

8. Muisje08

Muisje08 Lid

Dec 7, 2008
    54
    0
    0
    Ik zou vandaag mogen testen. Maar ik ga het niet doen hoor! Ik heb zo gevoel dat mijn regels toch nog gaan komen. Ben heel onregematig!

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Nee komt geen visite :( ik heb samen met mijn vriend mijn verjaardag gevierd afgelopen zaterdag..
    Mijn vriend is nu helaas aan het werk en komt vanavond pas thuis dus dadelijk maar even wat was weg werken, t.v / filmpjes kijken en dan hopen dat vriendlief snel thuis is....

10. Miss Moneypenny

Miss Moneypenny Fanatiek lid

Feb 17, 2009
    1,354
    0
    0
    Student
    Hoge noorden
    Ik heb vanochtend stiekem getest met een ovu-test...... :oops:
    Aangezien er heel veel meiden hier zijn die daar mee hun zwangerschap ontdekken.... Ik hoopte op iets posi's, maar helaas...
    Beetje heel vroeg ook nog voor mij, maar was te proberen... :rolleyes:
    (ik dacht van alles te voelen... was misselijk enz...)
    Ben beetje obsessief bezig op 't moment, maar probeer je gedachtes er maar eens vanaf te houden pffffffffffffffffff
    Ga maar gauw naar m'n werk zo, ff wat anders aan me hoofd!

Wachtze meiden....

11. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik heb zaterdag getest (negatief) tewijl mijn nod vandaag is. Had ik nog niet eerder gedaan zo vroeg testen maar ik heb allemaal van die vage klahten. Ik ben ook nog niet ongesteld maar ik wacht nog even tot woensdag met testen nu.

12. justfem

justfem Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,950
    0
    0
    PT Vormgeefster FT Mama
    Zuid-Holland ergens onder de rook van Rotterdam
    Ondanks dat mijn ovu-test pas de 20ste positief was... :rolleyes: (daardoor mijn NOD ws pas de 7de ipv de 3de of 4de)

Heb ik afgelopen zaterdag al getest met een extra sensitieve zw.test, maar helaas negatief. Die testen kunnen tot 6 dagen voor je NOD. Nu wacht ik voorlopig maar even af met een test tot de 7de als de :evil: niet eerder op komen dagen.

13. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

May 26, 2007
    1,922
    1,906
    113
    Ik mag me ook bij jullie in de rij aansluiten :oops: :oops: .
    Vanochtend heb ik ook al getest. 4 Dagen voor NOD dus. Las allerlei verhalen hier over de kruidvat 2 voor 5 euro die erg gevoelig moet zijn dus ik kon me niet meer inhouden! Natuurlijk NEGATIEF!
    En wat voel ik me achteraf dan weer stom!

14. claartje30

claartje30 Bekend lid

Jan 31, 2009
    573
    0
    0
    heb al vele malen getest. maar heb ook al wat testen verkloot, dipstick te ver onderhouden voorbij het maxium en dan een posi test krijgen..
    Ga ervan uit dat ik gewoon ongi wordt overmorgen..

15. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik kwam er vanavond achter dat ik verkeerd berekend had.... mijn cyclus is w.s. 2 dagen langer deze maand. Dussss.... er is nog hoop! Wel nog 5! dagen wachten i.p.v 3 :(

Groetjes Cynthia

16. Danielle27

Danielle27 Actief lid

Feb 5, 2009
    264
    0
    0
    Ik heb ook echt moeite om het geduld op te brengen om te wachten. Als ik dan zie dat iemand hier schrijft dat ze enkele dagen overtijd zijn maar nog ff wachten dan denk ik ook echt "Hoe hou je dat vol om te wachten!" :eek: Mij lukt dat niet, haha.
    Maar ik heb nu nog een paar daagjes te gaan, is anders wel heel vroeg :oops:

17. Lady Jane

Lady Jane Bekend lid

Jan 20, 2009
    807
    0
    0
    Huisvrouw/verpleegster/eigen baas
    Maleisie
    hey meiden,

De laatste keer was ik 5 dagen overtijd en druk aan het testen geweest maar helaas, nu voor de 3de ronde!

gemma

18. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Hey

Ik heb precies hetzelfde voel me namelijk anders sinds ik met de pil ben gestopt, vreemde klachten heb al 2 testen gedaan en waren negatief kan ook niet wachten elk pijntje is voor mij al aanleiding tot haha maarja heb nu met mezelf afgesproken om niet meer te testen tot het mag.

gr wiebertje :D

19. JesJo

JesJo Lid

Jan 4, 2009
    37
    0
    0
    mama
    Noord-Brabant
    Oh, spannend! Ik zie dat veel van ons rond dezelfde dag mogen testen!
    Ik hoop voor iedereen positief! Laten we duimen!

Groetjes Jessica.

20. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik duim mee! Ik heb geen testen meer in huis... dat maakt het iets gemakkelijker ;) Nog 4 dagen!

Groetjes Cynthia

Share This Page