Ik ben vandaag bij de gynocoloog geweest en onze kleine word dus eerder gehaald. Vandaag gestript halen kon nog niet omdat de baby nog te hoog lag en je dan de kans heb dat de navelstreng eerder eruit komt dan de baby en dat mag niet maandag moet ik weer terug en kijken ze weer. als de baby niet verder is ingedaald moet ik weer terug komen. Hij zei vanaf 39 weken doen we een keizersnede. Dus bedoelen ze nou als de kleine niet indaalt dat ze hem dan met 39 weken met een keizersnede gaan halen of snap ik het verkeerd?
Hoi hoi, Als je het zo zegt, zou ik ook denken dat je kleine met 39 weken via een keizersnee word gehaald. Maar uit het verhaal begrijp ik ook dat de kleine nog kan indalen. En als hij is ingedaald dan geen kiezersnee dus. Groetjesss Jetje
Als ik het zo lees dan proberen ze het nog even op de normale manier en anders bij 39 weken gaan ze het halen met een KS Succes alvast!
Dat is voor ons een beetje lastig beoordelen vanaf hier, omdat wij je voorgeschiedenis en de details van deze zwangerschap niet kennen. Dat zou ik aan de gyn overlaten als ik jou was. Als het je onduidelijk is, zou ik het wel even aan hem vragen waaróm ze dan precies voor die KS kiezen! Het is natuurlijk wel belangrijk dat jij weet waarom bepaalde keuzes gemaakt worden. Het is jouw lijf en jouw kindje! Succes iig!
Misschien had je dit beter even wat duidelijker na kunnen vragen bij de gyn. Anders bel je morgen nog even? Succes iig!
Ik GOK dat ze er dan vanuit gaan dat het bekken te smal is omdat het ook niet ingedaald is dan...... geen idee of dit de reden is, maar dat kan ik me dan voorstellen.
Ik denk ook dat er wel een rede moet zijn dat ze nu al gaan strippen en proberen het op te wekken natuurlijk. Als je die rede erbij zet is het voor ons misschien duidelijker waarom er dan met 39 weken een ks gedaan zal worden. Mijn beide kinderen waren ook niet ingedaald en ik moest ook direct gaan liggen zodra mijn vliezen gebroken waren toen ik mocht persen hebben ze een paar keer heel hard op mijn buik gedrukt zodat de baby naar beneden zakte de eerste keer paste mijn zoontje ook niet door het geboorte kanaal dus is ook meteen gehaald met een ks, maar mijn dochtertje had een veel kleiner hoofdje en is na een paar x drukken op mijn buik dus toch gezakt en gewoon geboren. Deze keer zal het vast en zeker ook niet indalen het houd er nu al van hoog te zitten maar dit is ook een meisje en het hoofdje loopt iets achter op de rest zeg maar dus deze zal als het kan gewoon geboren worden maar ik moest ook rekening houden met een ks omdat ik medicatie spuit en ze bij de hele bevalling willen zijn ivm complicatie´s. Dus ik weet ook wel waarom er eventueel eerder zal worden gehaald en waarom het eventueel ook een ks zal gaan worden vanaf een bepaalde tijd. Ik vind het niet netjes dat ze jou niet heel duidelijk hebben gezegt hoe wat en waarom ze dan met 39 weken over gaan op¨een ks. Gewoon even bellen morgen met de gyn en gewoon zeggen wat je niet duidelijk is het is wel zo fijn om te weten waarom wat gedaan zal gaan worden. Succes hoop dat je snel bevalt.