bellen of niet?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door wies31, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    Hallo,

Ik was afgelopen zondag uitgerekend van ons 1e kindje, maar hij laat toch nog even op zich wachten. Op zich niet heel erg, want lichamelijk gaat het gewoon goed en met de kleine zelf ook. Maar ik heb vanaf week 37 al 's nachts voorweeen gehad, niet iedere nacht,
    tot afgelopen week. Ik heb nu al 5 nachten aan een stuk 's nachts voorweeen die me wakker houden, waardoor ik steeds meer uitgeput raak. Het breekt me echt op nu. Afgelopen woensdag heeft de vk me gestript, in de hoop dat het door zou zetten. Helaas niet het geval, alleen de voorweeen zijn sindsdien nog heviger en langer geworden, dus de laatste 2 nachten zijn echt kort geweest. Nu val ik tegen de ochtend wel weer in slaap en dan blijf ik ook wel langer liggen, en ik doe 's middags een dutje, maar ook niet te lang, want dan ben ik bang dat ik 's avonds weer niet in slaap kan komen. Is het verstandig dat ik vk hiervoor bel,ik ben bang dat als ik het weekend ook zo doorbreng ik straks al helemaal kapot ben voor de bevalling zelf. Of hoort het er nu eenmaal bij en kunnen ze daar niets aan doen? Ben bang dat ik me aanstel ofzo...

alvast bedankt!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je je echt oververmoeid voelt kun je even bellen. Misschien dat je via je verloskundige of anders via je huisarts een slaappil kunt krijgen om even 1 nacht goed door te slapen.

Mirjam

Deel Deze Pagina