hallotjes wie heeft er ook last van al 2 maand telkens als ik mijn eisprong heb dank verlies ik even bruin verlies zijn er nog die hier last van hebbben groetjes
hoi hoi, Ik verlies ook bruin/rozig bloed na mn eisprong. Heb dit al 7 maanden en nog helaas niet zwanger:S. Groetjes
hoi dames ik d8 dit ook te hebben 5 dagen na mn eisprong... maar tziet er na uit dat k morgen ongesteld word... 7dpo...
Ja herkenbaar. Normaal heb ik bruinverlies 2 a 3 dagen voor mijn menstruatie. Nu zit ik pas 6 dagen na mijn ei en begint het bruinverlies al! Boehoe.
Ik had afgelopen maandag ineens bruinverlies. Dit heeft aangehouden tot afgelopen donderdag. En volgens mij moet ik nog m'n ei hebben. (ik zit nu op cd 16) Ben gister weer gaan testen met ovutesten, maar tot nu toe nog niet positief. Misschien heb ik toch een vroeg ei gehad. Ik heb noooooooit bruinverlies tussendoor. Beetje vreemd. Het was ook echt veel. Ik denk maar zo, het is gewoon een SUPER ei!
hoi dames... @luna echt bizar eh dat hoort toch niet? dan al weer bruinverlies? nou ik had gister dus 6dpo ff een tampon in gedaan om te kijken, en ja hoor daar zat rood bloed aan ik hoop zo dat het niet doorzet! maarja rood bloed is nooit goed natuurlijk al was het maar heel weinig maar toch....
Hoihoi Ik heb ook elke maand 2 dgn na mijn eisprong bloedverlies gehad. Toen helaas nooit zwanger. Afgelopen maand had 2 dgn voor mijn NOD een klein beetje bloedverlies. Dit was de eerste keer dat ik dit had. En toen...ZWANGER! terwijl ik juist dacht wat eerder ongesteld te worden. Dus bloedverlies rond je eisprong zegt niet altijd wat (bij mij tenminste) Succes! Liefs Suzan