9 weken overtijd

Discussion in 'Zwanger worden' started by knuffelbeertje, Jul 22, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hoi allemaal
    ik zit met een grote vraag ik ben zelf al 9 weken overtijd maar nog steeds geen ongi in het begin wel een test gedaan maar die was negatief heb ik zelf ook al 2 keer eerder meegemaakt maar toen bleek later toch dat het miskramen waren het duurt nog een tijd voordat ik naar de gynaceloog kan wat moet ik nu denken heb ook onzettend veel witte afscheiding al ruim 1 week lang
    please kan iemand me tips geven

thanxx
    vanity

2. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

heel vervelend lijkt me......
    Zijn je cyclussen normaal wel regelmatig??

Ik zou als dat zo is eens contact met de huisarts opnemen.

3. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

Jul 7, 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Nu nog een kruitvat test doen? Want je hebt hem op het begin gedaan, proberen kan geen kwaad.

4. ik ben al bij de huisarts geweest en die weet het ook niet want die stuurt me door naar de gynecaloog

5. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

ok dus je hebt al genoeg testen gedaan en dus ook naar de huisarts...ja dan denk ik ff de gyn afwachtte.

6. jah maarja ik vraag me nu ook af of ik moet minderen met roken en krijg ook marihuana tegen de pijn van me dystrofie en moet ik daar nu ook mee stoppen of moet ik alles maar afwachten

7. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

Jul 7, 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Bij een eventuele zwangerschap zal ik daar wel mee stoppen ja, maar aan de andere kant...
    kun je de pijn wel aan? voor het zelfde geld ben je niet zwanger...

8. daar zit ik zelf ook mee maarja voor een kleine heb ik alles over ook de pijn want er is ook gezegd dat een zwangerschap ervoor kan zorgen dat me ziekte ook minder wordt dus de pijn dan ook

9. XxMiichelle

XxMiichelle Actief lid

Jul 7, 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Ik zou er dan mee stoppen, als je er zelf helemaal achter staat. En probeer daar in tegen wel andere pijnmedicatie in te nemen, maar ook weer niet te veel. Doe het in overleg met je arts.

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

Mar 1, 2009
    2,010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hoi!! wat een onzekere situatie joh... hopelijk kan je toch snel bij de gyn. terecht...
    Over het roken van mariuhana voor je pijn, en het roken algemeen, vergeet ook niet dat stress een negatieve invloed kan hebben! ik denk dat je voor jezelf een goede afweging moet maken, je kent jezelf immers het beste!
    Heel veel succes, ik duim voor je!

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hmmm wiet heeft mijn hubbie zijn zaad totaal verpest tot hij stopte misschien heeft het het zelfs effect bij vrouwen?
    Onregelmatige cyclus?

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oehhh kijk

Eicel:
    Onderzoek heeft aangetoond, dat THC, negatieve effecten heeft op eicellen. Veelvuldig cannabisgebruik vergroot de kans op een onregelmatige menstruatiecyclus. THC vermindert de afscheiding van een aantal geslachtshormonen. Tijdens de pubertijd kan dit het tijdstip van de eerste eisprong uitstellen. Ook kan het de duur van de menstruatiecyclus verkorten.

Jellinek - Alcohol en drugs - Zwangerschap - Bevruchting

13. mamamirri22

Jul 21, 2009
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb je al een digitale test gedaan van clearblue?

14. een clearbleu test sloeg juist negatief uit maarja ben helaas niet meer zwanger want heb gisteravond hele erge steken in me buik gehad en daarbij ook hevige bloeding ik denk zelf dat is een miskraam heb gehad heb ook best wel ff een stress tijd achter de rug mischien komt het daarom maarja mensen bedankt voor alle tips maar het wordt weer opnieuw proberen

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Wat erg knuffelbeertje! Dikke knuffel van hieruit!

16. dankje voor de knuffel en het komt goed ik blijf het samen met me vriend proberen

Share This Page