krampen in mijn buik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jelisa, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Ik wens je heel veel succes! Ik hoop voor je dat je zwanger bent??
    Heb je al ergens last van dan??

2. Schrisje77

3 aug 2009
    39
    0
    0
    Brabantse land
    Hoihoi,
    Ik ben nu voor de 1e keer 3 weken gestopt met de pil en heb ook regelmatig last van krampen in mijn buik. Wat ik deze week ook tot 2 keer toe had (wel beetje ranzig) was bij het plassen een klodder slijm. Denk dat het te maken heeft dat alles weer op gang komt of misschien met de eisprong. Heb gelezen dat er dan ook slijm vrij komt. Ik vind het wel spannend allemaal maar we blijven gewoon door klussen. ;)

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh Jelisa & prinsesje, dat is balen zeg :(, hopelijk is het snel raak bij jullie!!!!

Schrisje; welkom, hou op over slijm ;), ik voel me soms net een slak :O!!!! *Ahum* Maar hier kun je wel veel over vinden hoor op internet wanneer je wat voor soort slijm hebt! :) Succes met klussen!

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi Jelisa,

Ik checkte net het forum om te kijken hoe het met je was, vandaag zou NOD geweest zijn toch? Ik lees dat het deze maand niet raak was, jammer! Bij ons ook niet, vandaag negatief getest en nog steeds niet ongesteld. Gek genoeg kan ik nu niet wachten tot ik wel ongesteld wordt, want volgens mij duurt het al veel te lang.
    Hey, on the bright side, je kan weer een maandje klussen :). Ik duim dat het voor jou over ongeveer 2 weekjes wel zover is!

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhh Prinsesje, ik zie ook een HEEEEEEEEEEEEL licht streepje... wat spannend... wanneer wil je weer gaan testen...????

Hier dood en doodmoe :(

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hihi, spannend he, kan me die drang heeeeeeel goed voorstellen, maar als je zwanger bent wordt de streep (over het algemeen genomen) na een paar dagen weer dikker, dus probeer vol te houden tot morgenochtend!!! (Zeg ik nu heel wijs hoor, toen ik er 3 in huis had deed ik er ook gewoon 3 op een dag *ahum* ;))

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhhhh echt.... :$ Dat had ik echt niet verwacht... oh meid, wat verdrietig voor je *gooit chocolade, alcohol, andere foute dingen over de schutting naar prinsesje* dat is écht balen zeg... :(

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, niet zo gek natuurlijk.... Nou, even lekker uitsnotteren en dan vol goede moed de volgende ronde in, geef de moed niet op he...

9. emma8888

emma8888 Lid

19 sep 2008
    34
    0
    0
    Hoi Prinsesje,

Dat is tegenvallen. Kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt..

Liefs Emma

Deel Deze Pagina