Hallo meiden, Zo nu en dan voel ik 'getik' in mijn buik. Het lijkt een beetje op een hartslag zeg maar. Is dit de hik? Heb gelezen dat het verder niets geeft ofzo, maar vind het wel een grappig gevoel. Iemand die dit herkent?
Hoi hoi!!! Ik voel nu ook sinds een week of 2 de hik. Weet het ook zeker, omdat er een duidelijke regelmaat in zit. Ik denk een seconde of 2. Ik voel het toevallig altijd links onder. Vond het (nog) erg leuk! Groetjes Claire
Ik heb dat deze week ook een keer gehad!!! Er zit inderdaad een regelmaat in en het gaat wel een stuk sneller dan als ikzelf de hik heb... Ik ga dus meelezen naar de rest van de reacties!
Hier ook een paar keer op de dag de hik. Ik had gelezen dat ze dat wel meer dan 6x op een dag kunnen hebben. Tis een apart gevoel iig.
Ik voel ook sinds een paar weken als de baby hik heeft, bij mij altijd rechts onder, dan weet ik meteen ook waar zijn kop zit. Hier gebeurd het meestal 1-2 keer per dag dat ik hem voel hikken. Voelt inderdaad een beetje als een hartslag, maar dan langzamer.
Ha leuk dat jullie dat ook herkennen, ik vind het wel een grappig gevoel. voel het vaak ook op dezelfde plek, rechts onder. Meteen weer even positie bepaald . Ze heeft het soms inderdaad wel een minuut of 5 achter elkaar. Vind ik soms een beetje 'zielig', ik heb zelf namelijk een bloedhekel aan de hik hi hi.