Hallo, Sinds 1,5 week heb ik steeds last van krampen in mijn onderbuik. En zo nu en dan steken. Ook heb ik voornamelijk eind van de middag begin van de avond last van opgezette borsten. Waarin een zeurderig gevoel. Vooral als ik aan het werk ben en vaak moet bukken heb ik hier veel last van. Als ik een lekker warme douche heb genomen zakt dit af. Ik ben in Juli 2011 gestopt met de pil. Eerste cyclus was precies naar 28 dagen, de cyclus erna 31 dagen. De Cyclus die er op volgde was ik de eerste keer op 1 dag na 6 weken overtijd en de laatste was 4 weken overtijd. Voorheen voelde ik mijn menstruatie aankomen omdat ik dan migraine aanval kreeg, sinds stoppen van de pil ben ik er helemaal van af! Dus voel het ook niet meer aankomen. De eerste maanden ben ik er heel erg mee bezig geweest en de laatste 1,5 a 2 maanden niet meer.
Hoi, Helaas wil dit niet zeggen dat je zwanger bent... Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik wacht al 124 dagen op mijn menstruatie en ik heb alle klachten die lijken op een zwangerschap. In de tijd dat ik met de pil gestopt ben zijn mijn borsten ook gegroeid, ik zit nu al 2 cupmaten groter! Je moet geloof ik uit gaan van je langste cyclus en dan testen... Verder kun je niet veel meer doen dan afwachten.. Succes en hoop voor jou dat het gelukt is! Groetjes Chila
Min borsten zijn inderdaad ook gegroeid. Ja, je lichaam kan je ook goed voor de gek houden. In verhouding met de voorgaande maanden heb ik minder klachten, misschien omdat ik er ook niet meer zo op let. Hebben anderen dat trouwens ook? Sinds ik gestopt ben met de pil zit ik aldoor onder de puisten! Wordt nu wel minder. Gelukkig! Maar leuk is anders. Lijk wel weer een puber.
Ik zit ook alweer op dag 126 pfff....maandag heb ik wel een hele poos hele pijnlijke krampen in me onderbuik gehad. Kromp af en toe echt even in elkaar. Ik hoop zoooooooooo dat het me ei is geweest dan zou ik rond 4 of 5 maart ongesteld moeten worden....Maar goed nog afwachten dus, zwanger ben ik niet.....
hetzelfde hier maar helaas duidt dat bij mij meestal op ongesteldheid die eraan komt. Bij mij begint het allemaal 2 tot 1.5 week van te voren. Van de vervelende borsten tot kramp en die verschrikkelijke puisten. Nog nooit last van gehad ik stopte met de pil en de hoeveelheid kwaaltjes die je erbij krijgt gewoon niet leuk meer! Maar ik hoop dat het voor jou anders is en binnenkort gewoon een mooie test dan vast hebt
Verschrikkelijk hé, worden nu bij gelukkig stukken minder. Das vervelend, en helemaal die onzekerheid. Ik hoop dat je gauw van die onzekerheid af bent. Ik vind die onzekerheid ook verschrikkelijk. De puisten worden bij mij iedere maand gelukkig minder. Buiten de puisten is het enige wat er bij na de pil bij is gekomen is hevige menstruatie pijn.