hallo dames, Mijn cyclus is best regelmatig. Ik word vaak, eigenlijk altijd rond dag 28/29 ongesteld. Dat is al heel lang zo. Ik slik al heel lang geen pil meer. Maar ineens deze maand werd ik afgelopen donderdag ongesteld. In de middag. Ik zat op dag 22. Vandaag is het niks meer en gisteren ook wel wat maar kon ik met twee maandverbandjes opvangen. Het was alle dagen niet mega veel maar ik ben toch niet super veel ongesteld en ook zaten er geen stolsels in. Wat zou t kunnen zijn? Zwanger of gewoon een keer een vroege menstruatie. We hebben trouwens alleen onbeschermde seks gehad op dag 12 van mijn cyclus.
Verschrikkelijk moeilijk om te zeggen. Een korte cyclus kan zomaar opeens: ik heb dat ook 1x gehad (op dag 19!) in al die jaren dat ik precies op dag 28 ongesteld werd. Ik was toen helaas niet zwanger. Innestelingsbloed heb ik zowel nu als met mn miskraam niet gehad. Maar vaak genieg gehoord en soms ook echt wekenlang (maar nooit zoveel als een menstruatie). Je kunt er alleen maar achter komen door te testen. Ik zal voor je duimen!
Ik zou dan toch op dag 28 een test doen, gewoon voor de zekerheid. Het kan ook gewoon je menstruatie zijn.
Ik heb vanmiddag toch maar getest. Maar helaas spierwit. Ik had vorig jaar augustus wel een innestelingsbloeding maar toen is het alsnog fout gegaan anderhalve week later. Bedankt dames!
Ik dacht ook ongesteld te zijn maar de bloeding zet niet door het is meer licht roze bij afvegen en wat druppeltjes verder geen kramen niks.. Heb wel 2 positieve ovulatie testen in handen gehad en natuurlijk geklust toen.. Maarja nu weet ik nie of ik zwanger zou zijn of niet.. Moet ik dit nu als un menstruatie zien of nie? Ik ben onregelmatig dus weet niet waneer ik nu un test moet gaan doen.. Die spanning pff kan aan niks anders denken
Ik zou gewoon twee weken na je positieve ovulatie test een zwangerschaps test doen! Dan weet je dat zeker
Heb al 3 dagen een paar druppels roze bloed verder niks.. Zo vreemd he.. Ik vind dat afwachten echt moeilijk word er zo onrustig van.. hoop gauw te weten waar ik aan toe ben..
Dat had ik idd ook! Heel frustrerend ik weet het. Maar er zit echt niks anders op dan wachten en testen..