Hai meiden, 10 dagen geleden ben ik bevallen van een heerlijk meisje! Ik ben ingeknipt (vacuüm) en ingescheurd. Nu heb ik niet heel veel last van de hechtingen gehad en de wond is mooi, maar ik vraag me toch af of bepaalde pijnklachten normaal zijn: - mijn hele vagina doet zeer, dus niet alleen de plek waar de knip nis gezet. Het voelt alsof iemand er een schop tegenaan heeft gegeven -krampen in mijn onderbuik cq kont (sorry....anus). Het zijn hele rare krampen, die komen en gaan. Het is een soort drukgevoel, dus geen naweeën (het is niet de baarmoeder) De pijn is behoorlijk en ik heb er sinds gisteren last van. Iemand dit ook gehad?
hoi hoi beetje gekke vraag maar je kan wel gewoon goed naar de wc?? anders moet je eens een paar kiwi's eten dan gaat het een stuk makkelijekr, want misschien heb je die krampen daar wel van? en dat het lijkt alsof je een trap hebt gekregen daar.. volges mij is het wel normaal dat het een poosje beurs aanvoelt...bij mij voelt het ook nog wel wat beurs aan, niet alsof ik een trap heb gehad daar of wat dan ook, maar ben dan ook totaal niet ingescheurd of hechtingen of wat dan ook dus dat zal ook een hoop schelen denk ik... suc6 in iedergeval!
Die krampen had ik ook in m'n buik en anus. Mijn kraamhulp zei dat dat komt omdat je darmen weer opnieuw hun plekje moeten vinden. Ik had het vooral als ik op de wc zat, ik moest wel gewoon elke dag poepen. Het begon bij mij ook na een week ongeveer en na een paar dagen werd het al minder. Na 1 week waren ze helemaal weg. En ik was ook wel beurs, maar dat was na een week wel weg. Ik ben ook ingeknipt vanwege een vacuum trouwens.
Hoi Juenco, ik heb ook een flinke knip gehad. Bij mij deed ook de hele onderkant pijn hoor. Je bekken wordt echt even uit elkaar geduwd en dat voel je nu nog bij de "aansluiting" tussen je benen. Plus dat bij een knip er vaak ook een bloeduitstorting is. Ik was ook bont en blauw van onder. De eerste 1,5-2 wkn kon ik niet normaal lopen en zitten. Ook de steken en krampen in de darm komen me bekend voor. Dus het hoort er allemaal bij. Dat maakt het niet minder rot, sterkte!