Mooie website met allerlei fotos en verhalen van moeders zoals ze er echt uitzien. Met littekens, striae, alles. Geen nicole kidman verhalen van binnen 2 weken weer strak in t vel maar echte vrouwen met echte lichamen. http://www.theshapeofamother.com
tsja mijn borsten zijn ook allang niet meer wat ze geweest zijn....maar mn buik is er wel goed vanaf gekomen ,geen streepje te zien nu die kilo`s nog....
Nou, dan valt mij lichaam nog wel mee.. Heb wel 10 kilo te veel aan mijn lijf maar mijn huid van zowel buik als borsten is nog wel mooi en streep vrij..
Hier ook, nu nog 9 kilo boven mijn startgewicht van voor de zw.schap, maar mijn borsten en buik zien er mooi uit, behalve het litteken van de keizersnede dan, maar dat vind ik niet hinderlijk. pas alleen geen enkel kleding stuk nu van voor de zw.schap, dat vind ik wel lastiger...
Hier ook nog 10 kilo te zwaar en helaas zit ik onder de striemen vind het het ergste op mijn kuiten.... Zit er echt best erg mee maarja... Kan er niet veel aan doen he. Zou graag met de kinderen willen gaan baby/peuter zwemmen maar dit houd me tegen.