iets verkeerds gegeten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mad, 3 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi hoi,

zaterdag ben ik uit eten geweest; stukje vlees, goed doorbakken (nog extra om gevraagd).
    nu heb ik zaterdag nacht wel een aantal keren over gegeven! 19:00 gegeten en vanaf 04:00 overgegeven. ik was meteen bang dat de baby nu ook ziek zou zijn in m buik! ik heb geen koorts ofzo en m buikie was de hele zondag nog wat van slag. kon weinig verdragen.
    zou de baby hier ook wat van mee krijgen? zou ik de VK moeten bellen hiervoor?

Ben een beetje bezorgd.......

x

2. malika

malika Lid

29 okt 2005
    23
    0
    0
    hoi hoi

ik heb dat ook gehad, was naar de mc donalds geweest en flink ziek geworden daarna.

ik had in paniek de vk gebeld en er op aan gedrongen dat ik persee naar t ziekenhuis wilde voor een echo of alles nog inorde was.

dat bleek zo het geval er was niks met de baby, alleen ik voelde me zeer beroerd .

ik zou erg veel water drinken dat zuivert je lichaam en als je het niet vertrouwd gewoon je vk bellen.
    je kunt beter 10 keer voor niets bellen zeg ik altijd.
    en het stelt je meteen op je gemak en je voelt je dan ook meteen wat geruster.

succes.
    XxX Malika

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    heb idd maar even gebeld net in het telefoninsch spreekuur.

ze zeggen dat het geen kwaad kan omdat de baby goed beschermd is en er geen bacterien door de placenta gaan etc.
    Alleen de mams wordt er erg ziek van.
    ze heeft me in elk geval wel een beetje gerust gesteld.
    nu veel water drinken en zorgen dat `m lijf weer gezuiverd wordt!

denk je een keer een lolletje/ verzetje te hebben door uit eten te gaan :cry:

volgende keer maar weer zelf lekker en gezond koken ;)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Het hoeft in dit geval niet persee aan het eten gelegen te hebben hoor dames.

Ik werk in een verzorgingshuis en op dit moment heerst er een behoorlijke heftige buikgriep (bijna de helft van de bewoners heeft het al gehad).
    Het zou dus zomaar kunnen zijn dat jullie dat onder de leden hebben gehad.
    Dat neemt niet weg dat ik ook behoorlijk in de ras zou zitten als het mij zou overkomen. Maar hopen dat niemand me aansteekt.

Groetjes

5. malika

malika Lid

29 okt 2005
    23
    0
    0
    FIJN TE HOREN DAT JE EEN BEETJE GERUSTGESTELD BENT

xxx MALIKA

Deel Deze Pagina