zwanger?miskraam?Of gewoon stress om niks?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sapphire, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapphire

sapphire Nieuw lid

17 mrt 2008
    3
    0
    0
    almere
    Hoi,

Ik zit met een vraag,misschien dat er hier iemand is die me kan helpen.
    De laatste 2 weken ongeveer had ik het gevoel dat er iets vast zat in mijn buik....(opgeblazen gevoel,zeg maar)
    Ik had veel meer rugpijn en buikpijn,was misselijk en moe en had hoofdpijn.Ik was ook chaggie en jankerig en schoot om alles uit mijn slof.
    Vrijdag heb ik sex gehad met mijn vriend.
    Direct daarna begon ik te bloeden (rood ,zag er niet uit zoals normaal als ik menstrueer)en kreeg ik enorme krampen en rugpijn.
    Ik ben niet bewust bezig met zwanger worden maar doordat ik op internet een verklaring ging zoeken ben ik toch een beetje gaan denken aan een zwangerschap en misschien wel miskraam.
    De pijn is nu wat minder stekend en ook minder pijnlijk maar ik blijf er toch maar aan denken.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?

2. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wanneer kreeg je die bloeding in je cyclus? Op het moment dat je sowieso ongesteld moest worden? Was je overtijd?

3. sapphire

sapphire Nieuw lid

17 mrt 2008
    3
    0
    0
    almere
    Ik moet aankomende zaterdag ongesteld worden en de bloeding was vorige week vrijdag. Mijn laatste menstruatiedag was ong 28 feb als ik goed heb terug gerekend.

4. Niet meer actief

Misschien is het goed nieuws en was het een innestelingsbloeding.

5. sapphire

sapphire Nieuw lid

17 mrt 2008
    3
    0
    0
    almere
    Dat zou inderdaad kunnen....
    Ik heb net in ieder geval een afspraak bij de dokter gemaakt voor vanmiddag dus ff afwachten wat het nou daadwerkelijk is.

6. Dbm21

Dbm21 Actief lid

25 jan 2007
    375
    0
    0
    Hoi hoi!

en wat zei de dokter?

liefs

Deel Deze Pagina