Hallo dames, Gisteravond (6dpo) kreeg ik plotseling hevige krampen in mn rechterlies die helemaal doortrokken tot in mn rechterbovenbeen.. Het was vrij pijnlijk en het heeft tot halverwege de nacht geduurt. Het gevoel was een beetje vergelijkbaar met kuitkrampen. Toen ik vanochtend opstond kreeg ik ineens last van rommelende darmen en wat kleine menstruatieachtige krampjes in onderbuik en rug.. Ik hoop natuurlijk op een innesteling, maar bij mijn eerste zwangerschap heb ik nooit wat gevoeld, dus ik vraag me af of dit uberhaupt wel iets met een innesteling te maken kan hebben.. Heeft iemand dit eerder meegemaakt of zou iemand mij hierin kunnen adviseren? Liefs Lootje
Nee heb niets verrekt.. Ik zat gewoon achter de laptop en plotseling kreeg ik van die krampen.. Ene keer werd het wat heftiger dan de andere keer. Ik herkende het helemaal niet. Alleen pas vanochtend dacht ik aan een mogelijke innesteling, door de steekjes en krampjes die ik nu voel.
Hoi, Ik heb gister positief getest, beide keren dat ik zwanger was het ik een duidelijk soort zeurende steken in mijn lies, weet niet of het echt innestelen is want 1a2 dagen daarna test ik al positief...
Hoi, Ik had deze maand iets gelijkaardigs. Niet echt krampen, maar een zeurend trekkerig gevoel in mijn lies en bovenbeen. Soms een beetje pijnlijk zelfs. En heb positief getest, dus zal er wss wel iets mee te maken gehad hebben
@podiki Jaa misschien is het ook beter te omschrijven als een trekkend en zeurderig gevoel. Alleen heeft het bij mij maar 1 nacht geduurt. Nu heb ik af en toe menstruatieachtige krampen en sinds vanochtend steeds een soort pijnlijk stekend gevoel in minute rechtertepel.. Heel raar.. Haha. Zaterdag is mn nod, hoop dat het deze maand raak is!
Ik ben nu 13 weken zwanger en ik heb het ook al een poosje. Vooral als ik te snel opsta. Dan krijg ik een steek in mijn lies. Vergelijkbaar met kramp in je kuiten. Hoort erbij zei de gynacoloog. Niks ernstigs.
Ohh, nu begin ik het we'll spannend te vinden, haha! Maargoed, ik durf niet teveel te hopen want ik weet ondertussen hoe je lichaam je voor de gek kan houden.. Duimennnnnnn
Ik herken het ook. Weet niet hoeveel dpo ik zit nu, zal ook rond de 6 a 7 zijn. Ook sinds vandaag ongi krampjes.
@Josiej Gefeliciteerd met je zwangerschap! Heb je voor je nod getest of we'll afgewacht tot je overtijd was? Ik heb nog een test liggen, maar dwing mezelf rustig af te wachten, haha.
@mamalootje, ik heb ook van die krampen, zeurderig gevoel in lies/bovenkantbovenbenen, steken achter schaambot, kietelend gevoel rond/onder mn navel (kietelend van binnen uit zeg maar), en pijn in mn onderrug maar ik had afgelopen vrijdag posi ovutest, dus t zou nog veel te vroeg zijn om ook maar uberhaupt al iets te voelen toch? vorige rondes trouwens wel vanaf 4 dpo (dacht ik) zere boobs, krampen en steken in baarmoeder...dus ga er eigenlijk gewoon van uit dat dat gewoon bij mijn cyclus hoort...en ook de kwaaltjes waar ik nu last van heb... ik ga voor je duimen!
@babyfotograaf. Jaa het zou bij je cyclus kunnen horen, maar het is ook zo dat 60% van de zwangerschappen eindigt in een vroege miskraam, nog voordat je overtijd zou zijn.. Dus wie weet was het toen een prille zwangerschap? Ik heb ook de dag voordat ik die kramp in mn lies en bovenbeen kreeg een paar keer pijnlijke steken gehad, het leek bij mn vagina?.. Weet niet of jij hetzelfde bedoeld met die steken achter je schaambot? En er zijn vrouwen die al een paar dagen na hun eisprong dingen voelen. Als je eisprong vrijdag ong is geweest, lijkt het me niet onmogelijk om een eventuele innesteling te voelen.. Spannend meid, duimen voor elkaar!
@mamalootje, nou denk t niet 1e ronde op nod getest en nega, okee zou eventueel kunnen...2e ronde ook 4 dagen voor nod getest en op nod, beide nega, dus denk niet dat er iets heeft gezeten... dus zo ben ik maar tot de conclusie gekomen dat ik vanaf 4 dpo allerlei dingen voel zoals krampjes, steekjes, onwijs zere borsten (okee dat had ik ook al toen ik nog aan de pil was en spiraal, maar dacht dat zijn die hormonen ofzo, blijkbaar dus niet ), puistjes, opgeblazen (maarja heb ook pds), dus tja denk idd dat we hetzelfde bedoelen met schaambot/vagina ja duimen voor elkaar lijkt me een goed plan! ik hou t hier in de gaten (helaas moet ik nog even geduld hebben )
Ik heb gisteren een hele dag ook een trekkend zeurderig gevoel bij mijn lies gehad. Maar dit was op 3dpo. Lijkt me te vroeg voor een innesteling, maar te laat voor ovulatiepijn toch? Wat denken jullie? Ik heb dit gevoel nooit eerder gehad! Vandaag nergens meer last van.
Ik heb veel te vroeg getest, 9 dpo, maar ik had dit bij mijn eerste dochter ook... En ik ben gewoon super ongeduldig, gister nog getest en een mooie streep, nog niet zo donker als de controlelijn... Morgen of donderdag is mijn nod..... Heb je inmiddels al getest?? Spannend heh, ik ken het hoor!!
@babyfotograaf Ja ik weet dan niet of het ook zo is dat je dan al positief kan testen, misschien is je hcg waarde dan nog te laag? Ik heb daar niet zoveel verstand van, maar heb altyd een beetje mn eigen ideetjes erbij, haha. Erg he dat wachten?.. Ik word er ook zo gek van. En volgens mij word me vriend ook helemaal kriebel van me. Er gaat geen dag voorbij dat het niet ter sprake komt, haha. @loesje6 Ik heb geloof ik we'll eens gelezen dat de vroegste innesteling zelfs 2 dpo was. Maar heb je ovulatietesten gebruikt of getempt, of zou het ook zo kunnen zijn dat je eisprong wat eerder is geweest? Bij mijn eerste zwangerschap heb ik echt niks doorgehad en bij mijn 2e (mk), alleen trekkend gevoel in minute bovenbenen en maagzuur. Heb dus niet echt een vergelijking voor mezelf hoe ik bepaalde kwaaltjes kan herkennen. Spannend meid, hoop dat t raak is. Wanneer is je nod? @josiej Pff, Ik ben jaloers op je!!! Ik heb nog niet getest, zaterdag is mn nod en wil het toch we'll tot zondag afwachten denk ik.. Ik ben altijd veel te bang voor de teleurstelling, dus dan heb ik liever niet die 5 minuten spanning van zo'n test om vervolgens naar 1 streep te moeten staren. En dan ook nog als een malloot bij het licht te gaan staan, of je niet toch een klein streepje ziet, haha. Ik voel nu ook de ene keer helemaal niks en de andere keer van alles. Misschien is het raak, en misschien maak ik mezelf gewoon gek. Tis even afwachten. Hoe voel jij je verder? Veel kwaaltjes?
@mamalootje Spannend heh, je wordt er ook alleen maar zenuwAchtig van als je te vroeg test, het kan nog mis gaan, maar ik vind het ook wel weer fijn om te weten of er iets aan de gang is geweest... Ik heb verder geen klachten, had ik bij de eerste ook niet... Dus dat zegt ook niks, werd ik bij de eerste heel onzeker van maar nu weet ik dat dat dus niet hoeft.....ik ben benieuwd !! Hoop dat jij ook positief test!!! Ik ga voor je duimen!!! Maar als je zeker weet wanneer je ei is geweest is het vast al te zien! spannend...!! Met welke test ga je testen?
@mamalootje Spannend heh, je wordt er ook alleen maar zenuwAchtig van als je te vroeg test, het kan nog mis gaan, maar ik vind het ook wel weer fijn om te weten of er iets aan de gang is geweest... Ik heb verder geen klachten, had ik bij de eerste ook niet... Dus dat zegt ook niks, werd ik bij de eerste heel onzeker van maar nu weet ik dat dat dus niet hoeft.....ik ben benieuwd !! Hoop dat jij ook positief test!!! Ik ga voor je duimen!!! Maar als je zeker weet wanneer je ei is geweest is het vast al te zien! spannend...!! Met welke test ga je testen?