Beste dames, Ik heb de laatste dagen lichte eigenschappen van een eventuele zwangerschap. Gevoelige borsten, een trekkend gevoel rond mn navel, lichte pijn in de onderrug, gevoele onderbuik. Maar ik ben nog niet bij mn nod. Kan ik dan al testen? Moet het dus volgende week worden (hoop van niet natuurlijk) Of is het nu nog te vroeg om te testen? Hebben jullie hier ervaring mee? Moet wel zeggen, dat mn klachten opeens ook iets minder zijn geworden.Minder trekkend gevoel rond mn navel. Wil dit dan weer zeggen dat er misshien wel niets is? Ben zooo onzeker. Graag wat advies? Groetjes
ik zou gewoon wachten tot je nod. Die klachten kunnen ook bij een naderende ongi horen. Succes met wachten
ja ik weet het. Je gaat dan ook overal op letten. Je dagen lekker vol plannen, dan gaat de tijd misschien wat sneller
Een week is te vroeg om te testen. Max 4 dagen ervoor, hier dag 4-3-en 2 voor nod niks te zien dus had het al opgegegeven. Toch nog een dag voor NOD getest en toen ik de test weg zou gooien dacht ik HUH een extreeeeem licht streepje.
Wachten is idd verschrikkelijk! Beste is inderdaad om dingen om de hand te hebben, alhoewel ik het soms moeilijk vind mezelf te concentreren. Vooral de onzekerheid. De ene dag denk ik, ja deze keer is het gelukt. De andere dag steekt de grote twijfel op of ik mijn eisprong wel heb kunnen bepalen en of die toch niet later is gekomen en we dus de kans gemist hebben. Is wel eerst keer dat ik 5 dagen voor NOD nog geen echte symptomen voel. Maar dat kan nog komen.
Ohw ik hoop zoooo dat ik volgende week een positieve test zal hebben. Duimen jullie voor me. Groetjes
De eerste ronde dacht ik echt dat het raak was, had alle kwaaltjes, maar helemaal niks! Was ook helemaal van slag dat die testen niet lukte. 2e ronde dacht ik dat het mislukt was en had nergens last van en jahoor, raak! Tot op de dag van vandaag ook nog zelden klachten gehad, beetje misselijk maar niet extreem. Kan alle kanten opgaan
Hallo Allemaal, Thanx erg lief van jullie. Ik hoop het, ik hoop het zo. Maar nu, zo bijna aan het einde van mn werkdag...ik voel nu opeens niets meer, geen enkele klacht of symptoom. Dus ik weet het ff niet meer. Ik wacht het gewoon af en blijf ondertussen hopen dat het wel zo is. Hou jullie op de hoogte.
ik had 5 dagen voor NOD een positieve test, als je er zo'n goedkope vd kruidvat tegen aan gooit is het toch niet zo erg om er 1 te verspillen.. een soort van nee heb je, ja kun je krijgen..
Hoi Dames, Ik mag dus morgen testen, maar vind het zo eng. Mijn man zegt laat het nog een weekje en dan merken we het wel.Maar ik weet niet of ik het wel volhou... Ik hou jullie op de hoogte.
ik zou als ik jou was er al 8 geprobeerd hebben.. ze kosten niets en wellicht had je al lang dolblij kunnen zijn.. maar ja, nog 1 nachtje slapen inmiddels voor je, spannend!!