@mamalootje; Ja ik had ovutesten gebruikt én getempt. Ovutesten waren wel 1 dag eerder al wat donkerder, maar nog niet positief. Het kan toch niet zo zijn dat je al een eisprong hebt voordat de ovutest op zijn donkerst is? Daarnaast had ik ook getempt. Dus door die combi weet ik bijna zeker dat mijn eisprong toen heeft plaatsgevonden. 1 dag voor mijn ovulatie had ik wel ook een soort steekjes/krampjes in mijn BM. Dus voor mijn gevoel zou het wel 1 dag eerder kunnen zijn en dat de innesteling dan op 4DPO was. Maar dan zou het tempen en de ovutest ongelijk hebben! Mijn NOD is op 13 juli! Ik denk misschien wel dat ik iets eerder een testje ga wagen (als ik niet ongi wordt)..wachten duurt zoooooo lang En wanneer is jouw NOD? @ JosieJ; Gefeliciteerd!!!
Bedankt, enne volgens mij gebeurd dat echt niet zo snel hoor dat je ei al geweest is voordat je positief test met de ovu test... Dat zou matig zijn
Als je ovu test positief is duurt het trouwens nog 24 tot 48 uur voordat je eisprong komt heh.... Dus gaf je temp daarom niet een dag later pas aan?
@josiej Ja ik geef je dr inderdaad gelijk in als je tenminste weet of er we'll iets aan de gang is of is geweest in je lichaam, ookal zou het dan uitlopen op een vroege miskraam helpt het je we'll je lichaam beter te kennen. Ik herken die onzekerheid ook van mijn eerste zwangerschap. Ik voelde echt niets en rond de 7e week heb ik een dag of 5 bloedverlies gehad. Dat was we'll heel eng, maar doordat alles goed is afgelopen weet ik nu we'll voor een volgende zwangerschap dat je niet per se iets MOET voelen. Ik test altyd met kv 2v5. En met welke heb jij getest? @loesje6 Nee ik heb ook nog nooit gehoord dat een eisprong voorafgaat aan een positieve ovuulatietest. Hij is ook pas echt positief als de teststreep net zo donker of donkerder is als de controlestreep geloof ik. Als je tempt, kan het ook zijn dat je dan een mogelijke innesteling zou kunnen zien. Als ik het goed heb krijg je dan een temperatuurdip. Of ik haal het door de war met wat anders, maar dacht dat dat met een innesteling te maken had. Hoeveel dagen voor je nod zou je al willen gaan testen dan? Mijn nod is zaterdag, ik heb we'll vaak menstruatieachtige krampjes, alleen die trekken steeds weer weg en komen nu al een dag of 3 steeds terug. Ik wil niet teveel hopen, maar doe het stiekem toch, haha.
Ik heb op 9 dagen na ei met dipstick zwanger en kids getest, ik hoor alleen dat die niet zo snel donker worden dus heb op 10 dagen na ei met kruidvat getest, hartstikke duidelijk hoor, dus die had er de dag ervoor ook wel gestaan, ik zweer trouwens bij kruidvat testen, super gevoelig en een roze streepje is gewoon positief, die testen met die kruisen met dat vage blauw op zo'n grijze ondergrond hoor ik zo vaak van dat ze toch licht kleuren, ik had het vorige maand trouwen zelf bij de Etos test, ook zoon grijsvakje wat dan een blauw streepje moet laten zien, nou hij stond er, licht maar zichtbaar, maar ik had de dag ervoor al getest met kruidvat dus ging er al vanuit dat het niet klopte, de test erna was ook negatief... Ik wil gewoon zo'n omowitte test met een roze streepje! Of nou ja... 2 roze streepjes!!
Hey mamalootje, 2 dagen geleden heb ik precies hetzelfde gehad als jij. En nu heb ik ook echt onwijze pijn in mijn onderbuik en onderrug. De pijn in mijn lies heb ik hiervoor nog nooit meegemaakt. Mijn darmen rommelen ook erg en dat terwijl ik net nog heb gegeten. over 3 dagen is mijn nod. Spannendddd
Hier het zelfde gevoel steken en soms verkrampt gevoel rechts onder lijkt wel bij mn eierstok.. begon gister 7dpo maar heb het vandaag nog steeds..
@ mamalootje; Ja dat dacht ik ook al. Dan weet ik niet waar die krampjes en dat zeurderige gevoel vandaan zijn gekomen. Het zal dan wel niet de innesteling zijn geweest. Volgens mijn temp en ovutest heb ik dan 29 juni een eisprong gehad. Dan ga ik daar gewoon vanuit. Ik heb wel een lichte dip gehad in mijn temp op 4 DPO. Dus misschien had ik toch een vroege innesteling, maar dus in ieder geval niet toen ik dat gevoel had op 3DPO. Ik wilde misschien op 10 juli (3 dgn voor NOD) een testje wagen. Maar misschien houd ik het wel gewoon vol en wacht ik braaf tot de 13e! (of misschien komt mijn ongi op gang en dan hoef ik daar niet eens meer over na te denken). Ik hoop het natuurlijk niet!! Ik merk dat ik sinds die MA er heel erg mee bezig ben. Dat wil ik eigenlijk niet, maar kan het gewoon niet loslaten... Mooie naam heeft jouw dochter trouwens! Sienna en Isabella staan beiden hoog op mijn lijstje. @ JosieJ; goede tip trouwens die kruidvat 2v5. Als ik het echt niet kan laten dinsdag, dan ga ik die test halen!
@josiej Wauw, dat is al best vroeg he?! Ik daccht dat een test pas 11 dpo positief kon uitslaan. Maar dat zal misschien qua dag van innesteling ook we'll verschillen. Ik test ook nooooooooit met iets anders dan kruidvat 2v5, begon ermee omdat het gewoon de goedkoopste was, en ik al die dure tests echt belachelijk vind, maar uiteindelijk heb ik net als jij er veel positiefs over gelezen en dan blijf je er maar bij he, haha. En doe mij ook maar die 2 roze streepjes, ipv wit, haha! @brownsugar Oh spannend, wil je ook op je nod gaan testen? Ik kreeg ook na die pijn in mn lies ineens last van rommelende darmen. En inderdaad die pijn in mn rug en buik herken ik ook, alleen is dat vrij snel weer weggetrokken en nu heb ik alleen af en toe wat menstruatieachtige krampen. En wat klachten die komen en gaan eigenlijk.. Spannend meid, duimen! @marisje1706 Ja dat is eigenlijk precies mijn verhaal, ook 7dpo. En het is natuurlijk we'll zo dat er dan een innesteling plaats zou kunnen vinden.. Toevallig hoeveel meiden hetzelfde hebben meegemaakt, alleen heb ik er nooit veel over gelezen of iets. Wanneer is je nod? En wil je dan meteen gaan testen? @loesje6 Ja laten we dan hopen dat het inderdaad een vroege innesteling is geweest he! En die kramp kan er zeker we'll mee te maken gehad hebben hoor.. Want een innesteling kan meerdere dagen duren. Ik weet niet precies wanneer dan je temp dip zou moeten komen, in t begin of tegen het eind aan.. Uiteindelijk zal het allemaal we'll wat met elkaar te maken hebben. En nu afwachten he.. Pffff, heb dr zooooo'n hekel aan! Dankjewel! We waren dr tegen het eind van de zwangerschap pas uit en eerst twijfelden we een beetje over de 2e naam tussen Isabella en Nina, maar Siënna Isabella klinkt toch mooier vind ik. Vond het we'll heeeeel moeilijk om een naam te kiezen hoor.
@mamalootje; Ja laten we het hopen!!! In welke ronde zit jij nu? En duurde het lang voor je zwanger was van je dochter?
Hey, mn naam is veranderd van marisje1706 naar dinges1989 Het is indd zo dat het een innesteling kan zijn, fingers crossed mijn nod is als het goed is 11juli woensdag dus..
@loesje6 Ons dochtertje was niet gepland. Ik was 19 toen ik haar kreeg. Daarvoor was het zelfs heel lang zo dat ik geen kinderen wilde, maar na mijn bevalling van haar riep ik meteen ik wil dr we'll 10! Bij wijze van spreken dan, haha. En dit is nu de 4e ronde na mijn miskraam. Het was een miskraam bij 5w, en ik had gelukkig meteen een regelmatige cyclus terug, dus we wilden er we'll meteen weer voor gaan. En bij jou? @dinges1989 Ja inderdaad fingers crossed! Wil je we'll afwachten tot je nod met testen of wil je het al eerder proberen?
Ohh jeetje een miskraam. Dat lijkt me zo erg.. zo happy met een pi si test eb dan .. En ij wacht denk ik tot woensdag.. me vorige cyclus was 36 dagen en dan zou ik me nodig op 17juli hebben maar weet zeker dat ik m eerder had ook omdat ik alleen die dag van dat rekbare slijm had..
Hoi meiden, Ik heb hetzelfde. Had 5 dagen na mn ei steken in mn baarmoeder en daarna begon het het zo'n beetje; steken bij mn lies. Woensdag had ik een drukke dag achter de rug en kon ik niet in slaap komen van de pijn. Het is een beetje zeurende pijn bij mij en straalt door naar mn bovenbenen. Ik heb het nooit eerder gehad. M'n darmen zijn ook aardig van slag, maar dat heb ik wel vaker, haha. Ik heb vanmorgen al heel ongeduldig een test gedaan, maar spierwit. Heb mn nod ook pas dinsdag, dus hopelijk gewoon te vroeg. ffies geduld dan maar..
@dinges1989 Ja het was ook echt iets wat ik niet graag nog een keer mee zou willen maken. Maar ik was we'll blij dat het dan zo'n vroege miskraam was, ipv een miskraam bij 11w bijvoorbeeld en dat je dan al een echo hebt gehad enzo. Nu wist ik het nog maar net, dus dan is het denk ik toch wat makkelijker te verwerken. Als je zeker weet dat je je eisprong dan hebt gehad zou ik er inderdaad eerder al een testje tegenaan gooien. Wie weet! @pluisje Ja ik heb er ook echt een halve nacht door wakker gelegen. En bij mij was het ook een pijn die ik nog niet kende, en als je het dan aan de innestelingsdatum zou kunnen linken geeft het toch een beetje hoop he?! Ik zie dat je over 4 dagen kan testen, spannend! Heb je verder nog andere symptomen? @josiej Bij mij nog geen tekenen van mn menstruatie, dus ik hoop dat die morgen gewoon lekker wegblijft. Verder voel ik niet zo heel veel eigenlijk. Meestal voel ik me 's avonds we'll wat misselijk en ben ik de hele dag wat meer moe dan normaal gesproken. Maar dat zou natuurlijk ook op een aankomende menstruuatie kunnen wijzen.. Dus nog steeds even afwachten. En hoe gaat het bij jou?
@mamalootje; Wat grappig dat je door de komst van je dochter zo anders bent gaan kijken naar kinderen....eerst niet willen en nu wel 10!! Hahaha Voor mij was het wel gepland, maar wel onverwachts. Ik stopte met de pil en deed het op 2 x na die hele maand veilig, omdat ik dacht dat ik nog moest ontpillen. Ik dacht dat het wel een aantal maanden op zich zou laten wachten. Ik werd netjes na 1 maand ongesteld (tenminste, dat dacht ik)....2 weken later bleek ik toch zwanger, terwijl ik ongesteld was geweest!!! Achteraf gezien viel alles wel op zijn plek: ik voelde me al weken ontzettend moe. Echt niet normaal. Dat ik gewoon moest gaan slapen als ik uit werk kwam. Daarnaast had ik een aantal dagen rugpijn gehad. Iets wat ik nog NOOIT had gehad. Maar goed. Eerst dus in shock dat ik zwanger was. Maar meteen ontzettend blij. Maar na 11 weken bleek het niet meer te leven en was het meteen over met de pret! Ik heb een paar moeilijke weken achter de rug, maar ben weer vol goede moed! Voor deze maand heb ik alleen al wat minder hoop. Ik heb sinds vandaag hoofdpijn (dit heb ik altijd voor ik ongi word) en heb in mijn buik een ongigevoel. Ik heb nog geen bloed gezien. Maar ik denk wel dat het eraan zit te komen.....
@loesje6: lijkt me verschrikkelijk wat je hebt meegemaakt. Ik hoop dat het snel weer raak is voor je en deze keer goed gaat. @mamalootje: Ik vind het wel spannend inderdaad. Had niet gedacht dat het me zo zou bezighouden, dat wachten is echt vervelend. Heb verder wel wat kwaaltjes, maar dat kan ook mijn aankomende menstruatie zijn. Moe, maar ik slaap ook slecht door die pijntjes. Ga je morgen testen? Wel laten weten wat de uitslag is hoor!
@pluisje30; Ja het was ook een van de minst leuke tijden uit mijn leven tot nu) Maar goed....ik probeer positief te blijven. Dat lukt me nu aardig. Af en toe heb ik nog van die dipjes, maar dat hoort er vast bij. De eerste 2 weken heb ik het heel moeilijk gehad, maar ik merk aan mezelf dat ik er steeds beter mee om kan gaan. Het zou echt geweldig zijn als ik nu al zwanger ben. Alleen sinds vandaag een ongigevoel..... Wat is jouw situatie? Heb je al kinderen? Hoeveelste ronde zit jij?