Vandaag is dag 29 van mijn cyclus. Nog geen ms te bespeuren. Heb sinds gisteren wel last van mijn onderrug en steken rechts in mijn onderrug. Sinds daarnet heb ik nu ook steken rechts in mijn buik/zij. Benieuwd of dit een positief of negatief teken zal zijn ...
Wat ook minder goed lukt de laatste dagen is naar het groot toilet gaan ... Vroeger ging ik wel zo'n drie keer per dag ... nu dus niet met resultaat opgeblazen. Als ik mijn ms heb of die komen eraan ga ik normaal nog vaker dan dat. Ik wacht nog even af met testen omdat mijn vorige cyclussen rond 33/34 dagen waren. Dus dat is woensdag ongeveer. Ik denk als ik het zo lang nog kan houden pas volgend weekend te testen, zaterdag ochtend dan. Ik denk dat mijn vriend het wel leuker vindt dat ik het doe als hij erbij is en hij vertrekt voor mij naar zijn werk.
O ja dat van naar de wc gaan had ik ook bij beide keren dat ik zwanger was, nog voor mijn nod, maar het kan natuurlijk ook toeval zijn bij je... Het is zo lastig.... Ik hoop het wel heel erg voor je!!!
zo, even bijlezen..wat een verhaal JosieJ! Bizar; stel dat je die pil had genomen, moet je toch niet aan denken. Wat ontzettend balen mamalootje! fris de volgende ronde in dan maar. Ik hoop dat dit hem wordt voor je. Heb het idee dat ik gezellig met je mee g naar de volgende ronde; de steken zijn weer over en heb eigenlijk geen duidelijke symptomen meer. Even afwachten tot dinsdag. @Loxy: spannend he? Is dit je eerste ronde?
Wie weet, kan altijd natuurlijk, ik hoop het Ga je langs je huisarts week? Heb je al tegen iemand verteld dat je zwanger bent?
Pluisje, dit is nu mijn derde ronde. De steken en toiletproblemen heb ik in de vorige rondes niet gehad, dat maakt het extra spannend uiteraard. Voel me vandaag ook niet helemaal 100%. Licht misselijk gevoel zo.
Ik heb de verloskundige al gebeld, ze kende me nog wel ik ben afgelopen oktober bevallen... Ik denk dat ik van de week even de huisarts bel, dat lijkt me wel voldoende... De eerste x was ik langs geweest mr ze sturen je toch door naar de verlos. En ik heb het aan 1 iemand verteld, naast mijn vriend dan heh haha!
Zou het ook wel aan iemand anders vertellen denk ik Lijkt me zo moeilijk om voor je te houden. zeker op je werk bijvoorbeeld. Maar jij hebt natuurlijk ervaring, haha. Heb je al een gevoel wat het is (M/J)?
Heb trouwens vanmorgen een test gedaan....spierwit. Ik heb meteen besloten nooit meer te testen voor ik overtijd ben. Je hebt er niets aan, want het geeft totaal geen zekerheid.