hoi hoi, heb even vraag, ik had deze maand weer eens een positieve test, wederom weer vaag...maar kon hem al duidelijk zien...helaas begon ik toch weer te vloeien, wel na mijn nod. werd het dus later dan normaal. de innesteling zal wel weer niet goed zijn gegaan...maar de andere keren dat ik begon te vloeien na een positieve test was het gelijk heftig en ook lang, met veel buik en rugpijn/krampen, soms zo erg dat ik misselijk werd. nu op de eerste dag vloeien ook wel last van me rug en buik gehad, maar het vloeien was minder heftig dan normaal, het ging al snel over in een minibeetje. heb er nog een beetje last van, maar dat is niet noemenswaardig. maar heb sinds een paar dagen weer last van een kramperig gevoel in me onderbuik en rug, dus zeg maar een komend ongie gevoel, ook last van hoofdpijn. pukkels blijven ook komen en ook het tegen misselijke gevoel. zou er een kans kunnen zijn dat ik nog wel zwanger zou kunnen zijn? of juist dat het nog niet helemaal schoon is of zo van binnen? heb dit nog niet zo eerder gehad. alvast bedankt voor het antwoord en je tijd! liefs mamatje
hoi, misschien dat er nog wat meer bloed komt. als het erg weinig bloed in totaal is geweest kun je nog een keer een test doen voor de zekerheid. Mirjam
hai, bedankt voor je antwoord, vanmorgen had ik me temp op genomen en die is voor een evt zwangerschap te laag, dus dat zal het wel niet meer kunnen zijn. groetjes van mamatje
Nog even een berichtje terug.... Vanavond alweer de derde of misschien al de vierde dag in de loop van de avond erge hoofdpijn en weer pijn in me buik en rug. Dacht nu dat het vloeien bijna over was, totdat ik ging douchen. Nu fel helder rood bloed en donker volgens mij. Ik begrijp alleen iets niet, Ik heb nu al zeker 4 keer gehad dat het pril mis is gegaan. Maar nooit op deze manier. Behalve de eerste keer, toen vloeide ik ook niet veel en kwam het pas na 1 week goed op gang zeg maar. Mijn hcg bleef toen ook lang in me lichaam. Bij de andere 3 keren vloeide ik gelijk heftig en nu deze keer weer niet. Hoe kan dat en zou ik naar de gyn of zo moeten gaan nu? groetjes van Mamatje
Hai, Hoop dat mijn reactie gelezen gaat worden, want ik maak me een beetje druk. Ik heb bijna 10 dagen gevloeid. Het begon weer iets meer te worden, dus ik dacht dat ik nog veel bloed zou vloeien, omdat ik nog steeds last had van die rugkrampen ed. Maar er was weinig tot niets uitgekomen. Nu een paar dagen later weer voor het eerst gemeenschap gehad en ben weer misselijk en heb rugkrampen. Zou er echt nog meer stolsels en bloed in me baarmoeder zitten maar wat er niet uit gaat of zo? Moet ik hiervoor de gyn of zo opbellen? mvg mamatje