Hallo, ik zit nu al een paar dagen in de prut en weet niet meer wat ik moet doen ,, hier volgend mijn lijstje van de laatste dagen. Cyclus verloop : ( donderdag 14 okt ) Dag 12 : eisprong ( pijn hielt een beetje de hele dag aan ) dag 4 na ei sprong: steken door de baarmoeder en roze wit vloed dag 5 na eisprong: bruin verlies en twee a drie druppels bloed dag 6 na eisprong : minder bruin verlies met veel slijm en steken door de vagina heen dag 7 na eisprong: dikke buik en nog een mini beetje bruin . beetje hoofdpijn dag 8 na eisprong: hevige hoofd pijn, nog een mini beetje bruin verlies en soms even misselijk, sávond paar vegen helder rood bloed bij het plassen. dag 9 na eisprong : beetje hoofdpijn en wat bruin verlies en dit gaat zo maar door , en dit heb ik ook never nooit gehad ?? mocht dit een innesteling zijn is dit dan wel normaal ?? alvast bedankt Femke
Hoi Femke, het is inderdaad een beetje anders dan anders. Een innestelingsbloeding treedt niet op in de eerste week na de bevruchting omdat het eitje dan nog bezig is met de reis van eileider naar baarmoeder. Wel zou het kunnen dat het een ovulatiebloeding is geweest die wat langer heeft aangehouden als anders. Ook kan het zijn dat je hormoonhuishouding (door een eventuele innestelling) wat anders is deze keer en dat je daardoor hoofdpijn hebt gekregen. Dit kan gewoon wel eens voorkomen en is niets ergs. Het is gewoon even afwachten waar het nu uiteindelijk vandaan komt. Dus op naar je NOD. Groetjes Brigitte
dank voor je antwoord, ik moet gelukkig woensdag naar de gynaecoloog, wie weet kunnen ze vinden waardoor het komt. ben wel benieuwd of ze al zo vroeg een eventuweel vruchtje kunnen zien met de echo, of ja andere problemen waar ik geen zin in heb 8) groetjes Bolly / Femke