Ik heb sinds donderdag dat ik wat duizelig ben. en sinds 2 dagen met hoofdpijn erbij.. zondag ben ik nog naar het ziekenhuis geweest en mijn bloeddruk was ok. ze zeggen dat je aan het einde wel vaker hoofdpijn en duizelig bent. wat zouden julie doen toch even controleren bij de verloskundige. heb voor de rest wat dikke onderbenen van vocht (maar dat hoort erbij natuurlijk) heb niet last van een bandgevoel of buikpijn.
mijn schoonzusje is net voor de bevalling opgenomen met een fikse vergiftiging. Zij was echt hondberoerd inene en veelste hoge bloeddruk. Waar zij ook last van had was tintelende vingers, alsof je je elektrisch knookje gestoten hebt, maar dan in een stuk door...... Als je het niet vertrouwd moet je gewoon de VK bellen, want stress is ook niet goed..... Veel succes en sterkte Twinny
Ik maak me er niet echt stressig om. omdat ik zondag ook een ctg heb gehad en alles goed was. en mijn bloeddruk ook.
Bloeddruk is vaak een momentopname, misschien kan je aan je VK vragen of ze je urine op eiwitten wil controleren en/of een bloedtest wil laten doen? Ik heb bij mn dochter hellp syndroom gehad (ernstigste vorm van zw. schapsvergiftiging) en had die dag helemaal geen hoge bloeddruk (wel bandgevoel en overgeven), dus bloeddruk alleen zegt niks. Als je het niet vertrouwt gewoon aan de bel trekken.