krampen, liespijn, verminderde zwangerschapssymptomen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door saar, 3 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In het prille begin van mijn zwangerschap had ik last van een soort ongesteldheidbuikpijn. Nu was dat al een week practisch weg.

Vandaag heb ik er weer last van. Ook in mijn linkerlies heb ik pijn. Een soort stekende kramp. Ik heb ook wat meer last van witverlies (dit is dik wit-geel).

Ook was ik vandaag niet zo misselijk, doen mijn borsten minder pijn en eet ik normaal (geen rare goestingen).

ik ben wel heel erg moe.

Ik weet dat ik zeur, maar ik ben soms zo ongersut dat het nog mis gaat gaan. Wij hebben al wel een echo gehad met 6w en 3d en daar was hartactiviteit te zien, maar dat is al zo lang geleden.

Wat denk jij van de krampen, de liespijn, de verminderde zwangerschapssymptomen en het dikke gelige witverlies?

Saartje

2. Japke

Japke Bekend lid

1 feb 2006
    535
    0
    0
    verloskundige
    Hoi Saartje,

Ik weet het niet, wat het lichaam gaat doen, de tijd zal het uitwijzen. Het zijn geen overduidelijke symptomen van een miskraam. En toch blijf je tot 12 weken in een spannende periode zitten.

De krampen kunnen namelijk ook op groei van de baarmoeder duiden. Zeker omdat de krampen zich uiten in je linkerlies (bandenpijn). Ook het witvloed, zegt niet veel. Een dag minder symptomen is niet erg (minder misselijk, gespannen borsten, andere eetgewoontes), ook worden de symptomen natuurlijk ook minder hoe verder je zwanger bent. Ik snap wel dat de vermindering van klachten, je zorgen omtrent de zwangerschap toenemen. Het is dus echt afwachten.

Mocht je toch erg ongerust zijn dan zou ik je adviseren om even contact op te nemen met je verloskundige of ziekenhuis. Dan kunnen zij kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

Heel veel sterkte,
    groetjes,
    Japke

Deel Deze Pagina