Ik heb sinds 3 dagen last van enorme krampen boven in mijn buik (net onder de borsten). Het voelt als enorme maagpijn aan, het trekt dan helemaal samen en dat geeft geen prettig gevoel. Eerst dacht ik dat het een hongergevoel was, maar ook al heb ik gegeten dan blijft de pijn nog steeds. Verder heb ik eigenlijk nergens last van, wel soms harde buiken maar deze zijn niet pijnlijk. Mijn verloskundige is deze week op vakantie, en ik vindt het onnodig om direct het ziekenhuis te bellen dus wie weet dat 1 van jullie een idee heeft wat het kan zijn?
Hey, dat heb ik ook!! Maagpijn en soms zelfs iets voelen verkrampen. Staat los van mijn harde buiken... Ik zou ook niet weten wat het is, maar kan echt pijn doen...
Apart zeg! Ik had hier bij mij dochter helemaal geen last van, dus het is echt nieuw voor me. Ik zie dat jij ongeveer net zo ver als mij bent.. zou het misschien aan deze fase liggen? Ik maak me niet heel ernstige zorgen omdat het geen ondraaglijke pijn is, maar ben natuurlijk wel erg benieuwd waar het vandaan kan komen.
Dat kan inderdaad brandend maagzuur zijn. Ik heb t ook. Je zou ns n rennie kunnen proberen. Niet te vaak, want dat is ook niet goed!!
ja, is inderdaad iets raar he... ik denk niet dat het maagzuur is, want het brandt niet echt en ik voel het soms echt samentrekken, maar het kan wel. Of misschien van de druk.... Ik maak me er ook niet echt zorgen over, maar is inderdaad iets raar....