Menstruatie of zwangerschap symptomen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Trutta, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige maand inplaats van 21 pillen maar 20 geslikt.
    Was 1 keer 1 vergeten in te nemen die heb ik naar 35 uur ingenomen, die van de andere dag had ik ingenomen maar uitgekots, geen nieuwe genomen. En niet gedaan wat in de bijsluiter stond.

Nu heb ik wel gewoon mijn ontrekkingbloeding gehad, maar die is nu voorbij. Normaal als die voorbij is verdwijnen ook mijn ''menstruatie'' krampen. Alleen is dat nu niet zo! En heb zelfs meer kwalen die ik niet ken :(

-Ben misselijk
    -vreselijk jeuk ogen
    -mijn temperatuur is al 2 dagen de hele dag door tussen de 37.5 / 37.8
    -steken en een branderig gevoel in me onderbuik
    -koude voeten, ben een warmbloedig mens maar de laatste week heb ik het vooral koud!
    -als ik over me tepel ga geeft dat een kriebel gevoel
    -last van me onderrug en me heupen
    -steken naar me liezen en me boven benen
    -barstende koppijn
    -gisteren zelfs bloedend tandvlees gehad tijdens het tanden poetsen

Ik ben ook een persoon die heel weinig drinkt op een dag, maar sinds 2 dagen heb ik zo ontzettende dorst dat ik nog nooit zo veel gedronken heb!

Is dit nu door mijn ''menstruatie'' of zijn het toch zwangerschap symptomen?

2. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL

trutta je bent gewoon zwanger!!!! :D:D:D:D

ga morgen nou maar een test doen,dan zie je dat ik gelijk heb!! ;);)

wel laten weten he als je een test gedaan hebt??!!

liefs bianca

3. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan het maar niet geloven!!

Want ik slik de pil, dus is de kans wel heel erg klein.. Maar ben zo onzeker al die rare dingen in me lichaam ;)

4. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Zou een zwangerschap kunnen zijn, maar kan net zo goed een beginnend griepje kunnen zijn. Om zeker te zijn geeft alleen een zwangerschapstest uitsluitsel

5. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt wel erg zwanger, ik zou maar even testen voor de zekerheid!

6. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    met nog een paar kenmerken erbij gaat het over mij, en ik ben niet aan de pil! maar ik ben toch echt heel bang dat ik dus gewoon wel dat beginnende griepje heb :(

laat je even weten als je getest hebt? en is het wel welkom dan? want je bent niet voor niets aan de pil, toch?

7. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Spannend zeg, heb je al getest?

8. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Giosy.
    Het is wel welkom mocht het zo zijn. Denk dat ik die kenmerken heb omdat ik heel erg hoop dat het zo is!!

-Heb het opeens heel erg warm.

Misschien een hele rare vraag, maar gisteren op mijn laatste ''menstruatie dag'' voelde ik aan mijn bbm en die zat toen heel erg laag. Nu net weer gevoeld en zit die hoog kan er amper bij. En gisteren na het vrijen werd ik ineens heel erg misselijk?? Ik ga maandag de dokter bellen!

9. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net test gedaan en negatief!

Groetjes.

10. biby

biby Actief lid

12 apr 2012
    307
    1
    0
    NULL
    NULL

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
    wat jammer................

had echt gehoopt op een ander antwoord!!

11. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    jammer hoor voor jullie!! herkenbaar, ik heb ook al die kwaaltjes omdat ik zooooo hoop dat het raak is!!!! ben je inmiddels ook ongesteld geworden? want een negatieve test zegt niet altijd iets, het hcg kan nog te laag zijn omdat je te vroeg test?
    of praat ik mezelf nu vooral hoop aan!?

12. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je het aan mij vraagt over de menstruatie. Ja die heb ik gehad ''ontrekkingsbloeding'' maar ben er al 3 dagen vanaf, en houd steken bij mijn linker onderbuik, blijf ook hoofdpijn houden en heb opeens hele erge last van maagzuur! misselijk en er komt plakkerig vocht uit mijn tepels?? :( Maja zal wel schijnzwanger zijn :(

Groetjes.

13. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    haha hhier ook een schijnzwangere hoor ;)
    ben je inmiddels ongestekd geworden?

ik ben niog steeds erg misselijk, met vlagen, en een opgezette buik met gerommel en steken erin.... ach ja.

14. Trutta

Trutta Lid

18 apr 2012
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben ''ongesteld'' geweest voor 3 dagen terug, maar was een pil menstruatie. Maar heb wel meer klachten, heb opeens heel erg in me onder rug en in me heupen. Achja schijnzwanger is ook zwanger :p

15. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    hahah jep, ook leuk toch. doe ik mee hoor!
    ik heb dus 3 weken terug 1.5 dag gehad, beetje bruinig bloed meer niet. en nu dus al die klachten. het blijft spannend ;)

16. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    #16 BambiFelice, 23 apr 2012
    Laatst bewerkt: 23 apr 2012
    Deze symptomen had ik ook en dacht ook echt dat ik zwanger was.. maar uit de test kwam negatief..
    Ik ben ook nog maar net gestopt met de pil..
    Dus kan ook zijn dat het komt door veranderingen in je lichaam.
    Wat natuurlijk leuker zou zijn als je echt zwanger zou zijn! :D
    Ben dus ook lekker schijnzwanger!
    Dus wil de test nog niet echt geloven..!
    Doe het wel, maar stiekem hoop je toch op dat kleine wondertje ;)

17. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    nou idd! ik lees net dat na 21 dagen overtijden hcg het hoogst is. (of lees ik nou verkeerd)
    ik ga morgenochtend nog een testje doen. met mn ochtend plasje ipv mn middagplasje. en als ik dan weer negatief test dan ga ik mn verstand op iets anders zetten!! (als het lukt)

18. BambiFelice

BambiFelice Actief lid

18 apr 2012
    292
    1
    18
    Ja als je niet zeker ben.. beter nog maar een testje en anders de volgende keer beter..? ;)

Ben benieuwd, zou wel geweldig zijn als het positief is!

19. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    vanmorgen weer negatief getest en de halve ochtend boven de pot gehangen zo misselijk. ook weer erg duizelig en zere gespannen borsten. Ook erg veel krampen alsof ik ongesteld moet worden. alles tegelijk dus! de ha even gebeld en dond een afspraak. ze denkt aan bloedarmoede. weer eens wat anders ;)

20. Babbii

Babbii Actief lid

24 apr 2012
    138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahah Giosy! Leuk dat 'is weer eens wat anders' heel herkenbaar die schijnzwangerschap ;) ik heb zo'n hekel aan die laatste week voor je nod... ik wil altijd al 't liefst nu testen zodat ik het al vroeg weet dat ik niet zwanger ben zodat ik mezelf er weer overheen kan zetten voor de volgende maand..

Deel Deze Pagina