'orginele' vraag

Discussion in 'Zwanger worden' started by Keeley, Jan 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Keeley

Keeley Niet meer actief

Morgen / vrijdag zou ik ongesteld moeten worden.
    Maar ik heb sinds een week erg last van mijn tepels / borsten en
    opgeblazen onderbuik, ben misselijk maar heb toch de hele tijd ontzettende honger. Dit is allemaal hetzelfde als de vorige keer dat ik zwanger was. Wat denken jullie?

2. firegirl

firegirl Niet meer actief

Zou kunnen, ik zou zelf proberen te wachten tot zaterdag en dan een testje doen als je nog niet ongesteld bent geworden...

3. almika

almika Fanatiek lid

Jan 6, 2011
    2,101
    0
    0
    het kan heel goed zijn..zw, helaas heeft mijn lichaam mij aardig in de maling genomen met deze kachten deze maand....maar dat was ik

laat osn weten als je getest hebt

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Kunnen zwangerschapsklachten zijn...
    Ik heb deze klachten bijna iedere maand en ben alweer bijna 19 maanden bezig... dus t kunnen ook naderende ongi klachten zijn.
    Ik hoop en duim voor je voor t 1e :) en dat je hier snel met posi nieuws komt!

5. Keeley

Keeley Niet meer actief

Ik kon me niet bedwingen, heb gisteren (al) een test gedaan: negatief (helaas).
    Nu ga ik wachten tot zondag en als ik dan nog niet ongesteld ben geweest doe ik nog een test. Vind het alleen zo moeilijk om voor mijn gevoel nog zo lang te wachten. Ik wil het graag nu weten!

6. teigetje77

Dec 2, 2010
    76
    0
    0
    NH
    Ik had de afgelopen weken precies hetzelfde gevoel, resultaat: ongesteld!!! Je lichaam kan je goed voor de gek houden en vooral je geest. Helaas kan ik je niks beter melden dan morgen nog eens testen als je niet ongie bent geworden.

Share This Page