hoi meiden ik zit nu op cyclus dag 23. gister avond had ik last van diarree en vanavond weer. wie had dit ook en bleek zwanger? ik heb een ei gehad deze maand voor het eerst dmv clomid en ik wil heel graag zwanger worden van de 2e. en ik weet wel dat ik geduld moet hebben en dat ik moet testen over een paar dagen, maar ik wil gewoon weten wie deed ook had en zwanger bleek???? liefs
hey hey... ik heb wel last van gekke darmen als ik zwanger ben maar.... (doe je ogen maar dicht als je dit liever niet wilt lezen) er gaat een buikvirus rond.. Dus diaree is hot op dit moment Bovendien weet je nooit waar je klachten vandaan komen.. Er zijn er maar een paar voor mij: 1. ik kots van vlees.. zeker roodvlees 2. ik vraag me af hoe badschuim smaakt Die 2 dingen heb ik anders nooit.. Mijn darmen zijn vaker van slag mijn borsten voelen vaker gespannen En 's ochtends ben ik ook als ik ongi moet worden niet helemaal lekker op mijn maag..
oke nou dan zal het wel gewoon een buikvirus zijn! jammer hahaha. heb het toch gelezen he. mensen met positief nieuws mogen dat altijd aan mij kwijt natuurlijk hihi
Ik had vaak diarree toen ik zwanger was die maand, en ik had het gevoel dat ik griep zou krijgen,, maar neeeeeeeeee ZWANGER van ons mooie ventje!! Succes!
nou dat is een positief verhaal! ik heb vanmorgen een test gedaan en natuurlijk was deze negatief ik zit ook nog maar op 9 dpo. en ik test ook nog eens laat positief dus wat dacht ik nou eigenlijk hahaha. we zullen moeten afwachten en dan maar weer testen. liefs
Ik heb ook het ene moment harde en dan weer dunne ontlasting dus komt vaker voor tijdens zwangerschappen. Weet niet of je ondertussen al iets weet? Groetjes brenda
dit wil je vast niet horen maar heb sinds ik gestopt ben met mijn pil rommelende darmen en ik heb ook veel vaker ontlasting op een dag dan normaal gesproken. Bij mij is het ook vaak tegen diaree aan (smakelijk praatje he) maar ik ben helaas niet zwanger.