waar betaalbare positie capribroek?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cupcakes, 12 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Hoi!

Ik zit online te zoeken naar een positie capribroek maar kan ze nergens vinden. En dan bedoel ik met een dun stofje, katoen of zo, dus niet jeans achtig. En niet wit, maar wel een neutraal kleurtje zodat het met veel kleuren te combineren is.

Oh ja, hij moet ook nog betaalbaar zijn :D, zou er max 35 euro aan uit willen geven.

Wie weet waar ik die kan vinden?

Alvast bedankt!

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Zalando? Miss Etam? Mamalicious?

3. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    H&m? Ik heb daar ook een dunnere broek vandaan die je in meer kleurtjes heb. Ook hebben ze volgens mij wel capri broeken.

En vind de prijzen meevallen:).

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    heb ik al gekeken, maar is allemaal net niks, miss etam komt nog het dichtst in de buurt, maar daar hebben ze de capri's met dunne stofjes alleen in het wit. Daar ben ik allergisch voor :D (witte broeken zijn bij mij binnen 2x dragen altijd vol vlekken die je er niet meer uit krijgt in de was).

Heb ook al bij C&A en HM online gekeken. Ook niks. H&M heeft alleen hele korte broeken.

Weet iemand anders misschien een winkel waar ze wel meer keus hebben? Moet trouwens maat 44 hebben.

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
  6. Babbona

Babbona Actief lid

20 mrt 2013
    488
    0
    16
    Online bij H&M hebben ze heel weinig. In de winkels zelf meer hoor! Ik heb gister in de uitverkoop een positiekbroek voor 10eur gekocht!! Een fijn dun linnen stofje en hadden ze in allerlei kleuren. Ik heb daar een tijd terug ook 2 andere broeken gekocht, een beige en een spijker, allebei voor onder 35eur :D

7. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik heb van h&m een positie sportcapri grijs. zit heerlijk. ik woon echt in dat ding in de zomer. het is meer een sport broek maar met een leuk tuniekje erop zie je er niks van. was 15 euro geloof ik.

8. Lisa26

Lisa26 Lid

8 aug 2011
    66
    1
    0
    Bonprix! Heb daar goedkoop meerdere kledingstukken besteld.

9. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0

ja precies in de winkel hebben ze meer dingen.

Ik gaf trouwens net verkeerde link voor capri's haha sorry, maar via wehkamp zie je wel veel dingen..

Miss Etam capri? Bestel nu bij wehkamp.nl

Miss etam bv

10. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb zelf veel tweedehands kleding gekocht op Marktplaats. Misschien daar ff kijken?

11. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kom ik weer aan met M&S mode, ze verkopen dan wel geen positie kleding, maar wel "rekbare" kleding en xl, xxl, xxxl. Ik moest voor de vakantie ook capribroeken en wat korte broeken hebben en ik ben daar geslaagd, voor weinig geld! Bij H&M Miss Etam en Prenatal hadden ze dit niet eens ( de webwinkels en gewone winkels ) Ik ga volgende weer nog even naar de M&S want ik heb over twee weken een bruiloft en wil nog iets leuks kopen voor weinig geld, ja ik hoop over een tijdje m'n eigen kleren weer aan te kunnen:)

12. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    bij mij is op het einde positiekleding zelfs niet groot genoeg (daar kan ik buikbanden zelfs van vermaken) dus met rekbare kleding red ik het echt niet LOL dat is leuk voor de eerste 18-20 weekjes ofzo

Het enige wat fijn is zijn jurkjes ofzo maar die zijn dan voor mijn buik ook niet groot genoeg of het moet echt extreem rekbaar zijn..

deze keer heb ik een kleinere buik (lijkt wel of ie elke zwangerschap een beetje kleiner blijft haha) dus ik hoop deze keer dat ik normale positiekleding blijf passen..

13. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
    Google even op outlet positie, een webwinkel met leuke kleding voor niet te duur, ik heb daar een linnen capri vandaan. Succes met de zoektocht!

14. Appelgebakje

Appelgebakje Bekend lid

21 feb 2013
    950
    0
    16
    Management assistent/secretaresse
    Veenendaal
    Ik heb er een van marktplaats gehaald.
    Bij de noppies op de site stond ook een leuke in de uitverkoop, maar uitverkocht. En in de winkel hadden ze niks want de meeste vrouwen kopen korte broeken of dragen rokjes/jurkjes met leggings :p

Misschien heeft Name it kinderkleding en babykleding. Name it bij Ikenmijnkind iets? Dat is ook betaalbaar.

15. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    Bedankt voor de tips allemaal! Ik had al bij bonprix gekeken, daar hebben ze eigenlijk geen capri's staan, alleen sport/pyjama versies. En bij wehkamp zie ik ook niet echt iets.

Ik ga morgen toch maar in de winkel kijken denk ik, even naar de hm of prenatal. Bij onze C&A verkopen ze helaas geen positiekleding.

M&S broeken ga ik ook wel bekijken, maar ben bang dat dat wel strak gaat zitten. Ik heb nu al een aardig buikje en ben pas 13 weken, maar goed ik hoef ze niet tot het eind te dragen dus wellicht is er iets wat nog wel een poosje mee kan.

@elvina, ik heb gekeken op die site, maar er staan daar helemaal geen broeken op??

16. Elvina

Elvina Actief lid

14 jun 2011
    392
    0
    0
  17. Lisa26

Lisa26 Lid

8 aug 2011
    66
    1
    0