Hallo allemaal, Nacht van vrijdag op zaterdag was ik het vruchtje kwijt. Ik heb nog steeds krampen. Vraag me af of dat normaal is. Groetjes
Hoi, Ja die krampen zijn helaas normaal. Dat kan nog een paar dagen tot langer dan een week aanhouden. Heel veel succes. Groetjes, Elvira
hoi meid het kan idd nog even aanhouden de krampen als het te lang duurd misschien toch even de ha bellen om na te laten kijken of alles eruit is heel veel sterkte
hoi hoi ja dat kan even duren maar als je te veel last hebt zou ik toch gaan bellen omdat er dan waarschijnlijk te veel weefsel nog in de baarmoeder zit dat moet er uit heel belangrijk en dan mischien krijg je curretage succces miriam
Ik ben volgens mij ook het vruchtje verloren. Ben vanmiddag bij de ha geweest, en moet morgen testen zei die. Heb nog krampen soms nu en straks ook bij de ha. Ik voel me anders dan normaal. Ik ben ook aangekomen. Hoop dat het geen miskraam is maarja we zullen zien. Het zou voor het eerst zijn voor mij dat ik zwanger zou zijn/geweest. Ben in iedergeval wel zenuwachtig Groetjes Susan