Ik weet dat er een topic is over klachten na je eisprong, maar daar wordt ondertussen al over zoveel andere dingen gekletst, dat ik maar een nieuw topic open! hahaha! Ik heb woensdag een pregnyl injectie gehad omdat er 2 eitjes klaar stonden. Denk zelf dat ik donderdag mn eisprong heb gehad, omdat ik toen dubbel liep van de pijn. Nu heb ik eigenlijk geen pijn mee, behalve een soort spiepijn gevoel in mn onderbuik. En mn rechter lies trekt zo nu en dan nog behoorlijk! Niet echt pijnlijk, maar net alsof er een spier strak staat! Herkent iemand dit, dat je na je eisprong een gevoelig onderbuik houdt? Of moet ik morgen de gyn bellen om te kijken of mn eitjes wel gesprongen zijn? Sorry, tis pas de eerste keer dat ik een eitje heb, dus misschien ben ik te onzeker?
dat spierpijn gevoel in je buik en liezen. zeurend gevoel dat herken ik wel. veel meiden van het topic klachten na je eisprong hadden hier ook last van. Ook degene die nu zwanger zijn... Wil je natuurlijk geen valse hoop geven.... En wat betreft je vraag over de gyn bellen daar kan ik je geen antwoord op geven, als de klachten aanhouden kan het natuurlijk geen kwaad om eens te bellen en zeker als het je eerste ei is en je er wat onzeker door wordt. Dan hoor je vanzelf wat de gyn ervan vindt. Succes in ieder geval.
Hallo, ik heb, denk ik, donderdagnacht mijn eisprong gehad. Normaal gezien heb ik de dagen erna altijd last van steekjes in mijn liezen en rond mijn navel (aan de rechterkant, maar dat is moeilijk dat te definiëren). Maar nu heb ik eigenlijk niets meer gevoeld sinds mijn eisprong. Ik weet ook niet meer wat ik nog moet voelen, het kunnen in ieder geval geen ontpillingsverschijnselen meer zijn volgens de dokter (ben gestopt met pil in oktober). Ik weet alleen maar dat ons lichaam ons serieus voor de gek kan houden!
Temperatuur je ook? Dan kan je zien of je temp is gestegen?! Ik had doderdag overdag heel veel last vanm n buik. Als ik zat, zat er iest "klem" en als ik liep, kon ik niet rechtop lopen omdat er iets strak stond. Vrijdag was dat weg, al voelde mn buik beurs en warm en moe. Spierpijn achtig gevoel.