haar uitval

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bono, 11 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    hallo

ik heb een vraag hé ik heb sinds 3/4 maand heel erg last van haar uitval
    lang haar heb ik dus dat ik niet lekker in de haarborste doucheputje aan mijn handen en eten zit het kan het een reactie zijn dat ik niet meer aan de pil ben
    heeft iemand anders er ook last van en is er ook wat tegen te doen

groetjes daisy

2. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Ik heb het ook, en als ik terugdenk is het volgens mij begonnen toen ik stopte met de pil. Gek? Misschien een hormonenkwestie?

3. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey,

ja ik heb er ook last van heel mijn borstel zit vol met haren. Ik was bij mijn kapster en ze vroeg gelijk, ben jij gestopt met de pil....

Uhmm nee stamelde ik (zij is trouwens ook mijn nicht) wil dat nog voor me houden. Hihi

x leeuwinnetje

4. Niet meer actief

Ik heb het ook heel erg, maar ben nog gewoon aan de pil.

het heeft zeker iets met de hormonen te maken, want dat zegt mijn HA ook.

Als het te maken heeft met het stoppen dan heb ik mischien wel een te lichte pil, ik weet het niet.

Gr Scootermuis

5. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Hoi,

Ik heb elk najaar vrezelijk haaruitval en daarbij heb ik ook nog heel lang haar!
    Haaruitval kan ook door stress of vitamine-B gebrek zijn, maar bij veel mensen komt het toch het meest voor in het najaar.

Groetjes Anna

6. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    net zoals een hond hihi ;)

7. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ja ik heb ook behoorlijk haaruitval.. en inog al dik, lang en krullend haar.. dus idd het doucheputje is vervelend:) idd nu ik het zo lees ongeveer vanaf dat i kde pil niet meer slik.. raaaaaaaaaaaaaaar

8. bono

bono Actief lid

9 nov 2006
    107
    0
    0
    produktiemedewerker
    kampen
    ik ben al wat langer van de pil dan maar ik heb dit de laatste maanden niet gelijk met dat ik gestopt ben ik heb ook nog nooit las ven puisjes gehad
    zelfs niet toen ik aan het puberen was nu mijn gezicht en rug echt helemaal en dat dat kwam ook een poos later na dat ik gestopt ben met de pil

daisy

Deel Deze Pagina