krampen na opgewekte miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mandarijn, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    afgelopen dinsdag heb ik dus in het ziekenhuis een opgewekte miskraam gehad (voor wie wil lezen, zie mijn verhaal Hydrops Foetalis, forum zwangerschap)
    de 3e dag in de 12e week, van ons lief klein Mandarijntje Winneke
    alles is "goed verlopen" ik hoefde niet gecuretteerd te worden en mocht de volgende dag naar huis.
    Gisterochtend hebben we haar in haar mandje naar het crematorium gebracht.
    Eenmaal terug thuis kreeg ik verschrikkelijke krampen en bloedverlies, de hele middag en avond gisteren, ik zei tegen mn vriend, mijn lichaam schreeuwt letterlijk om Mandarijn.
    Toen ze nog hier in huis was had ik helemaal geen last namelijk, alleen af en toe een steekje.
    Vannacht heb ik goed geslapen met een pijnstiller, maar nu is het alweer een uur aan de gang, die krampen, ze voelen hetzelfde als de na-weeën die ik had in het ziekenhuis maar dan erger
    heeft iemand ditzelfde gehad, is dit normaal?
    als het vandaag zo doorgaat, bel ik toch even de verloskundige denk ik?
    (het bloedverlies viel vannacht overigens mee, maar de krampen zijn heel pijnlijk, ik kan dan niet lopen)

2. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Als je veel bloedverlies hebt kun je Meterghin halen bij de apotheek,dat zijn druppeltjes die inwerken op je baarmoeder en die helpen bij het stoppen met bloeden.
    Die weeen,ik weet niet wat je daar kan aan doen,misschien best even de huisarts bellen,of soms weet de apotheker ook raad.
    Veel sterkte meid!

3. loesje77

loesje77 Lid

11 feb 2007
    59
    0
    0
    Flevoland
    Mandarijn,

Veel sterkte met jullie 'gedwongen' verlies...

Ik had een miskraam in de 10e week en ben 7 februari gecuretteerd, zie mijn draadje 'Hoort dit zo?'. Had ook veel last van krampen en dergelijke maar een week na de curettage was ik weer pijnvrij. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Maar als je het niet vertrouwt, moet je gewoon even bellen naar je gyn of de vk...

4. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Lieve lieve Mandarijn!

Ik heb met tranen in mijn ogen je tpoic gelezen.. Wil je echt enorm veel sterkte en kracht wensen in deze ontzettende moeilijke tijd...
    :cry: :cry: :cry: :cry:

Heel veel liefs Jellie

5. Mandarijn

Mandarijn Bekend lid

3 feb 2007
    760
    0
    16
    dank je wel voor jullie berichtjes, en steun
    ik heb toch de verloskundige van het ziekenhuis gebeld, het is wel normaal en ik mag gewoon pijnstillers nemen
    er zit blijkbaar nog iets in dat er uit moet en dan gaat het krampen en dat kan inderdaad zo zeer doen
    als ik koorts krijg moet ik terug bellen en ook als de pijn met pijnstillers niet meer gaat
    gelukkig is het een beetje afgezakt inmiddels, ik heb ook vandaag niets gedaan dan op de bank liggen en een klein beetje heen en weer lopen

Deel Deze Pagina