Hallo, zijn er nog vrouwen die gemerkt hebben dat ze rond 5/6 weken precies wat minder pijnlijke borsten hebben? Ze zijn bij mij nu minder gespannen en minder gevoelig.. Ik hoop dat dit geen negatieve gevolgen zal hebben.. Ben een beetje ongerust.
Ik heb hier ook last van en loop nu dus al 2 dagen te stressen. Ze doen nog wel pijn en ik ben 's middags ook nog misselijk, testen zijn nog steeds knalpositief, maar toch die verschrikkelijke onzekerheid.
Hier ook! Moest me soms inhouden er niet in de knijpen om te kijken hoe dat zou zijn qua gevoel hahahahah Later geen gespannen gevoel meer gehad maar 'gewoon' grotere borsten. Nog steeds eigenlijk.
Ben nu ook 5weken, vorige week rond NOD had ik het echt gespannen borsten, maar sinds gister niet meer echt...
Ik had er rond 6 weken ook ineens minder last van, maar na een paar dagen kwam de pijn keihard weer terug.. En ben nog steeds zwanger! Dus hoeft niks te betekenen.
Hier zijn mijn borsten nog steeds kleiner en doen nu helemaal geen pijn meer. Wel nog steeds flink misselijk bij vlagen, dus ga er maar van uit dat het goed zit.
Gewoon afwachten.. Hier werd het ook minder en bleek uiteindelijk mis te zijn.. Of ik het daaraan had kunnen voelen? Geen idee..
Hier hetzelfde, sinds gisterenavond ook veel minder gevoelig... Ik ben echt bang, heb in januari een MA gehad... Ik zou gerekend 9 weken moeten geweest zijn toen, maar ik bleef symptomen behouden, ookal was er geen hartslag meer. Dus je ziet, het zegt ook niet alles! Toen was het hartje al 3 weken gestopt en bleef ik wel symptomen behouden...
Bij mij zijn de pijnlijke borsten nu wel terug en ben ook doodop hele dagen door.. Hopelijk is alles nog oke bij iedereen.. 26 juni moet ik voor de eerste echo gaan, ben benieuwd!
Hier nog geen bloedverlies, dus lijkt nog ok te zijn. Gisteren weer wat meer last van mijn borsten en voor het eerst ochtendmisselijkheid. Vandaag dan weer nergens last van. Extra spannend is dat ik nu zo ver ben als waar het vorige keer is mis gegaan. Dus nu let ik echt overal op. Woensdag de 25e heb ik de echo, hoop echt dat het goed blijft gaan en dat we dan een kloppend hartje kunnen zien.
Hier ook vorige keer bijna 3 maanden ontzettend ziek en bijna alle mogelijke symptomen en bleek het ook mis met de 10wk echo. Dus je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor! Laten we gewoon positief blijven, misschien dat het helpt! Succes allen en laat het allemaal goed gaan met ons
Ik had in het begin heel erg last van m'n borsten. Bij 8 weken werd dat minder en bij 9 kwam het ineens weer terug. Het wisselde een beetje af. Bij 12 weken was de pijn echt helemaal verdwenen. Zou me geen zorgen maken, het komt en het gaat!
Ik ben mrgn 8 weken en heb ook minder pijn aan me borsten. Vandaag heb ik me eerste echo ik ben zooooo zenuwachtig!! Bang dat hrt niet goed is ofso. Ik heb ook vorig jaar een miskraam gehad daarom. Extra zenuwachtig.... Liefss