Kinderwens voor 3e maar overgang is aangebroken...

Discussie in 'NOD forum' gestart door tinus88, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinus88

tinus88 Lid

17 feb 2007
    11
    0
    0
    Hallo,
    De titel zegt al veel eigenlijk. Ik heb dus al 2 gezonde kinderen waar ik uiteraard dolblij mee ben. Mijn kinderen zijn momenteel 8 en 5 jaar oud.
    Sinds een paar maanden kreeg ik toch ineens weer 'kriebels' voor een derde, heel vreemd eigenlijk, nooit echt mee bezig geweest, maar het was/is alsof je geroepen wordt.
    Maar nou ben ik tevens (al) 40 jaar, op zich niet zo'n probleem leek me, tegenwoordig worden wel meer vrouwen rond deze leeftijd nog zwanger, zeker van een derde. Alleen is me nu langzaam duidelijk aan het worden dat de overgang reeds is begonnen. Erg vroeg dus en vraag me nu af wat de mogelijkheden nog zijn. Ik heb al enige tijd een heel regelmatige maar korte cyclus gehad, dat is geloof ik één van de eerste tekenen, en nu laatste cyclus was 32 dagen (lang dus) en nu zit ik op dag 36 en ben het nog niet.... Ik heb mijn bloed laten prikken (FSH) en wacht nog op de uitslag.
    Kan ik nog wel (spontaan) zwanger worden? Zijn er mensen hier die dit herkennen en toch zwanger zijn geworden?

2. tinus88

tinus88 Lid

17 feb 2007
    11
    0
    0
    O sorry, dit moet ook niet hier staan geloof ik:(

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je kan met het uitroep tekentje boven je reactie, een melding maken. Moderators kan je dan verzoeken om je topic te verplaatsen naar waar je hem wel heen wilt ( Zwanger worden )

Ik vermoed dat dit vragen zijn die je beter bij de huisarts of verloskundige ( zwanger worden spreek uur ) neer kan leggen.

Deel Deze Pagina