Volgens mij is het eindelijk zo ver...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KanjerB, 6 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi hoi


    In de Lounge had ik al getypt dat ik vorige week een maagband heb laten plaatsen ik ben 9 kilo afgevallen dit niet alleen door de maagband maar als ik echt ziek ben val ik snel af. Maar nou verloor ik dus dinsdag gewoon bloed het was niet echt weinig ik stond wel verbaasd omdat ik sinds een jaar tijdens het menstrueren alleen kleine bruine vlekjes verloor. Ik dacht nou ok een klein beetje bloed maar het zal wel weer overgaan maar nee hoor het is nu al vrijdag dus 3 dagen verder en ik verlies nog steeds gewoon bloed net als een normale menstruatie... Nu denk ik mischien dat ik dus door het afvallen weer mijn normale menstuatie terug kijrg ofzo :) ik weet eigenlijk niet of dit kan maar, heb wel gehoord dat als je afvalt dat het kan zijn dat je weer een normale regelmatige cyclus kan krijgen...


    Denken jullie dat, dat het geval kan zijn?
     
  2. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Zou mooi zijn, ik hoop het echt voor je!
     
  3. Noa25

    Noa25 Fanatiek lid

    23 nov 2006
    1.282
    0
    0
    Limburg
    Het is idd zo dat als je veel onder- of overgewicht hebt dat je menstruatie kan verdwijnen. Je bent nu 9 kg afgevallen en dat is misschien genoeg om je menstruatie weer terug te krijgen.
     
  4. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt Stienke ik hoop het ook en ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten en dat het snel raak en een gezond kind kan krijgen...

    Ik hoop dit zo erg voor iedereen die een kindtje wilt
     
  5. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meissie
    knap van je hoor ! en je hebt nu al veel over voor je beeb !
    Hou vol en hopelijk ben je snel zwanger !
    knuf van Emma
     
  6. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Bedankt meis. Ik heb zeker zeeeer veel over voor me beeb als ik die INSALLAH krijg ik durfde eigenlijk echt geen maagband te nemen maar mijn grootste hulp middel was dat ik denk dat ik mischien dan wel sneller zwanger kan raken ik weet dat het bij de meeste niet uitmaakt of ze overgewicht hebben maar volgens de doktor van mij dus wel :(
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Ook ik ben niet aan de kleine kant ... ben 1.68 en weeg nu 82 kilo ... is voor mij erg veel ik was 2 jr geleden nog 65 ! ben flink wat aangekomen ben emo eter en ben 5 mnd geleden gestopt met roken. Ik was diep ongelukkig heb hulp gezocht en bij psych gezeten voor al mijn problemen.
    Eindelijk vorige maand ging het voor mijn gevoel weer echt goed ! en rookte niet meer ! ok ok ik ben wat zwaarder en ben er echt zo niet blij mee en toen 1.5 week geleden stond ik na 2 jaar met die posi test in mijn handen !
    Nou meid echt geloof me dan is het alles waard geweest ! Hou dus vol meissie het heeft nut !
    gewicht is misschien net zo belangrijk als niet roken en goed in je vel zitten
    dus..... wie weet hoe snel dat je straks zwanger bent !
    knug van Emma die aan het lijnen was tot vorige week !
     
  8. Firstbaby

    Firstbaby Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Bedankt meis. Ik heb zeker zeeeer veel over voor me beeb als ik die INSALLAH krijg ik durfde eigenlijk echt geen maagband te nemen maar mijn grootste hulp middel was dat ik denk dat ik mischien dan wel sneller zwanger kan raken ik weet dat het bij de meeste niet uitmaakt of ze overgewicht hebben maar volgens de doktor van mij dus wel :([/quote]

    Ik hoop voor je dat je je menstruatie terugkrijgt meid.
    Ben je marokkaans/moslim omdat je insallah zegt :D
     
  9. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    9 kilo afgevallen in 1 week? Of is dat een typefoutje?

    Da's wel veel...!
     
  10. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    Wakkerrr Booey. Dat lukt alleen door het amputeren van een been ofzo. 8)
     
  11. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ja dat klopt ;) en het is geen typ fout Als ik ziek ben val ik heel snel af maar als het wat beter gaat dan vliegt het er weer aan vorig jaar eind april ben ik iets meer dan 2 weken ziek geweest en ik ben 15 of 16 kilo afgevallen ben daarvoor zelfs naar de ha gegaan en die zei dat ik erg moest letten op het drinken minimaal 2 liter want als het zo doorgaat kan je een indroging krijgen zei hij en dat van die 9 kilo het klopt gewoon echt want ben op 3 verschillende weegschalen geweest en het verschilde alleen maar bijde ene 1 kilo en bijde andere 300gram;)
     
  12. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Hoi Noor,

    Het is GEEN typfoutje en geloof mij maar mijn been zit nog lekker aan mijn lichaam dus alles is nog heel het kan dus ECHT wel ;)
     
  13. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik hoop voor je dat je je menstruatie terugkrijgt meid.
    Ben je marokkaans/moslim omdat je insallah zegt :D[/quote]

    Bedankt Firstbaby ik hoop het ook. Ik hoop dat het leven jou alles brengt wat je wilt en wat goed voor je is...

    En nee, ik ben niet van de marokaanse afkomst maar half NL en half Turks en jip ik ben een moslim:)
     
  14. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    En ow ja trouwens ik eet al 9 dagen helemaal niets ik drink alleen maar iedere dag een klein beetje water en appelsap. Soep, yoghurt,vla en dat soort dingen lust ik niet dus dat krijg ik dus ook niet binnen dus die 9 kilo mag er echt wel af":D
     
  15. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Meid als je het zelf weet is het toch goed !
    ik vind het knap hoor ! hou vol het is het allemaal waard hoor !
     
  16. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ja zeker het is het allemaal zeker waard bedankt Emma :thumup:


    Alleen er werdt gevraagd of het een typfout was en Noor zei dat het alleen zou lukken door het amputeren van een been ofzo maar het kan dus echt wel daarom heb ik het ff nogmaals uitgelegd.
     
  17. Noor

    Noor Actief lid

    4 jul 2007
    255
    0
    0
    O jeee... ongelooflijk. Heb je dan geen ehm... los vel overal? Omdat het zo snel gaat bedoel ik? En vindt je arts het wel ok?

    Een vriendin met maagband viel ongeveer 10 kilo per maand af. Dat is al veel!
     
  18. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36

    Nee noor ik heb gelukkig geen vel over maar volgens mij is het nog veelste vroeg om het over vel te hebben dat overblijft. Ik hoop dat het niet zal gebeuren
     

Deel Deze Pagina