Hoii allemaal, Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Heb regelmatig last buikkrampen (niet heel heftig), net alsof ik ong. moet worden. Is dit normaal?? Is dat t gevoel omdat mn banden rekken? Hopelijk kan iemand mij gerust stellen ? 3 maanden geleden heb ik namelijk een miskraam gehad, het was met 6 weken gestopt met groeien.. Dus zit nu wel een beetje in onzekerheid. Groetjes, Thirza
Klinkt wel als bandenpijn. Zolang je geen heftige krampen hebt met bloedverlies, zou ik ervan uit gaan dat het allemaal goed gaat. Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook wat ongi krampjes (niet heel pijnlijk), maar dat blijkt heel normaal te zijn. Nu bij de tweede zwangerschap heb ik me er ook echt geen zorgen over gemaakt. Nu maak ik me alleen zorgen over hoe dat straks moet, met 2 kleintjes, maar dat is iets heel anders
Ik had dat in deze zwangerschap ook rond 7, 8 weken en maakte me ook zorgen maar alles is goed gegaan! In de zwangerschap die niet goed ging (was het vruchtje ook met 6 weken gestopt met groeien) heb ik die menstruatiekrampen niet gehad. Dus denk wel dat het een goed teken is!
Ik ben nu bijna 6wk en heb ook wat buikpijn met name 's ochtends in bed. Als ik eenmaal opgestart ben is het weg. Ook heb ik af en toe bij opstaan of uitrekken een stekend krampje in m'n liezen/onderbuik. Ga er vanuit dat dit bandenpijn is, al is dat misschien wat vroeg?
Ja inderdaad dat heb ik soms ook met strekken of als ik te snel op sta: oeiiii, en dan is t ook snel weer weg.
Dank jullie wel voor de reacties! Denk inderdaad ook wel dat dat het is, maar je word er toch onzeker van! Woensdag voor het eerst naar de vk!!