Ik heb sinds vanmorgen een zere buik. Nu ik zit komen de krampen op en af.. ik dacht maar even timen.. om de 2 minuten komen de krampen, duren 30 seconden en zakken daarna weer af. Ik krijg er ook een harde buik bij. Wat kan dit zijn? Indalingsweeen ofzo? Ik ga een badje laten vollopen, misschien zwakt het dan wat af.
Het kunnen inderdaad indalingsweeen zijn. Bij mij voelde dat als scherpe steekjes onderin en inderdaad soms met een regelmatig ritme. Een beetje naar gevoel eigenlijk, wat vanzelf overgaat na een tijdje. Een bad kan helpen, maar hou het liefst de badkamerdeur open, als het te warm en benauwd wordt in de badkamer dan kan je duizelig worden. Mocht je het idee krijgen dat het meer is dan indalingsweeen, dan zeker even bellen met de verloskundige natuurlijk!
Als het voorweeen of oefenweeen zijn zou het af moeten zakken door het warme water. Word het echter erger dan zou ik de vk even bellen. Zolang ze niet in intensiteit toenemen en niet echt regelmatig komen is er niks aan de hand. Weet wel dat ik rond 32 weken ook (op een zondag!) de hele middag door krampen had. Ik werd er gewoon misselijk van, deed best zeer. Het hield na een paar uur weer op. De volgende dag had ik er bijna niet last meer van. Maar vond het best wel even eng. Hoe is het nu?
Zou het maar goed in de gate houden. En als je het niet vertrouwd de vk bellen hoor. Ik heb bij Britt alleen maar krampjes gehad.. dat waren mijn weeen. ( wil je niet bang maken ofzo )
De krampen zijn er nog. Het water in bad maakte het idd wat minder, alleen bleef ik harde buiken houden. Ben in bed gaan liggen en ze blijven komen, alleen niet meer om de 2 minuten maar om de 10 of 15 ofzo.
Natas hou het maar goed in de gaten. Ik heb mijn indalingsweeén niet zo ervaren dat het om de paar minuten kwam. Bij mij was het meer steken in me vagina en ongie kramp.
Oh Natas..ben benieuwd...zakt het al af? Geen gekke dingen he? En inderdaad bij twijfel wel ff bellen! Knuf, Mili
Hey Natas, Lekker blijven liggen dan...heel veel succes en sterkte en ik hoop dat het niet erger zal worden. Dikke knuffel, Mili
gaat het nu weer wat beter ? ik heb het zo om de dag ook al en dan een uurtje of 2/3 en dan zakt het af ... doet erg pijn .... bad helpt idd de gyn zei dat het er bij hoort maar bij twijfel zelf bellen hoor !
Gelukkig een stuk beter als gisteren. Af en toe een kramp en een harde buik. Ik hou het goed in de gaten.