dag meiden, wie herkend dit? Ik heb nu bruin bloed verlies tijdens mijn zwangerschap het is meerendeel bruine afscheiding en soms ietsjes bloed, het is niet veel hoor, heb meer als voldoende aan een inleg kruisje. verder heb ik wel wat ongipijn, maar dat schijnt normaal te zijn, moet ik me nu zorgen maken of herkennen jullie dit? groetjes een angstige bambie
ik lees mee want ik heb dit ook op de echo van vandaag was bij mij geen tekenen van een zwangerschap te zien ik heb bloed laten nemen en vrijdag terug de gyn zij dat het dus idd mogelijk is dat je bij 4 week en 5 dagen niets ziet en dat het mischien vrijdag met 5 week en 1 dag wel zo is maar de kans is niet groot omdat sommige pas bij 5 weken wat te zien is zijn er ook veel gevallen waarbij het bij sommige vrouwen langer duurt voordat je wat zag zij die tegen mij. Me banner loopt dus invoren ben dus morgen pas 4 week en 6 dagen mijn zwangerschaps teste waren er 3 positief en bij de dokter nog 1 dus ja hoop dat ik binnenkort een vruchtzakje ziet en over paar weken een hartje
Hoi, Ik heb dit ook gehad en me veel zorgen gemaakt. Ze hebben toen bij 6 weken een echo gemaakt en het vruchtzakje leek leeg. Drie dagen later was er wel een kindje te zien. Me voor niets druk gemaakt dus! Blijkbaar hebben veel vrouwen er last van. Succes en probeer je niet druk te maken (makkelijk praten he )
hoelang hadden jullie dat bruine bloed verlies? Ik nu sinds maandag, het lijkt niet echt erger te worden dat niet, maar ik maak me er wel druk om...en stress is weer niet goed, maar je blijft maar elke keer op het toilet kijken omdat ik bang ben dat het wel mis gaat en ik meer bloed ga verliezen.. hopenlijk stopt het wel snel want ik wordt er inderdaad wel onzeker van.
ik had tot 20 weken bruin verlies, soms helder bloed. Nu bleek er bij mij streptokokken b aanwezig te zijn.( na een cervixkweek te hebben gehad) Deze kunnen dit dus veroorzaken. Na de AB kuur geen last meer gehad.