Wie stelt mij gerust?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door OnsKlavertje4, 24 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OnsKlavertje4

OnsKlavertje4 Nieuw lid

24 apr 2022
    3
    6
    3
    Vrouw
    Hoi lieve forumgebruikers!

Ik weet eigenlijk dat het onmogelijk is maar ik begin er toch onrustig van te worden en aangezien ik in het verleden enorm veel aan dit forum gehad heb ga ik toch even m'n hart hier luchten.

Wij zijn compleet. Manlief wil zich in de toekomst laten helpen maar nu nog even niet. Ik wil niet meer aan de rommel na genoeg gedoe aan m'n lijf. Dus we gebruiken nu condooms.

Nou hebben we met ons drukke gezinsleven niet veel tijd voor intimiteit maar zo nu en dan is het toch gezellig tussen de lakens. We zijn dan heel voorzichtig. Geen penetratie zonder rubbertje, geen gekke dingen.

Ik heb een keurige cyclus, wordt al maanden op dag 28 netjes ongesteld, met een uitschieter naar dag 29.

Maar nu dus niet... Ik zit nu op dag 33 en ondanks wat krampjes en steekjes nog geen bloed. Ik heb geen stress, ben niet ziek. Niks geks.

Dus stel me alsjeblieft even gerust. De kans op een zwangerschap is echt nihil toch?

En ja, een test geeft duidelijkheid maar het voelt zo belachelijk om er eentje te halen en ik heb daar nu even de mogelijkheid niet toe.

2. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Als je altijd veilig gevreeen hebt dan kan het al niet. Maar als je zo in de twijfel zit zou ik wel een test doen. Dan is het effe 10 min stress ipv mss nog enkele dagen

Ang1987 vindt dit leuk.
  3. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    +1 :)

Ang1987 vindt dit leuk.
  4. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    De kans is inderdaad nihil. En toch een test doen! Want de spanning die je hierdoor nu hebt is niet fijn en kan er voor zorgen dat je ongesteldheid nog langer uit blijft.

5. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.347
    8.850
    113
    Vrouw
    Als je echt altijd veilig vrijt en dus ook niet aan vroegtijdig terug trekken etc doet dan is de kans idd echt nihil. Cyclus kan altijd een keer afwijken zonder reden.

6. OnsKlavertje4

OnsKlavertje4 Nieuw lid

24 apr 2022
    3
    6
    3
    Vrouw
    Bedankt voor de reacties! De kans is inderdaad nihil. Voor de rust heb ik toch even een testje gehaald, dan weet ik het zeker :)

Ang1987 en Willemijntje19 vinden dit leuk.
  7. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    En, test gedaan :)?

8. OnsKlavertje4

OnsKlavertje4 Nieuw lid

24 apr 2022
    3
    6