Hallo allemaal. Ik lees al een tijdje af en toe eens op dit forum en heb nu dan toch de stoute schoenen aangetrokken; dit is mijn eerste post hier. Ondanks dat ik nu vakantie heb en deze me in principe niet lang genoeg kan duren, kan ik gewoon niet wachten tot 1 januari (mijn NOD). Omdat ik dan (hoop ik) zekerheid krijg. Ik heb heel sterk het gevoel dat ik zwanger ben, maar ik durf er niet echt op te vertrouwen omdat ik al eens eerder min of meer schijnzwanger ben geweest. Nu zijn mijn klachten overigens wel erg hevig op het moment. Ik ben erg moe, ontzettend misselijk (de hele dag door) en ga regelmatig half over mijn nek van de geurtjes die ik wel 10x zo hard lijk te ruiken. Mijn borsten doen ontzettend veel pijn en lijken me ook iets zwaarder en ik heb de hele tijd een raar gevoel in mijn buik. De 23e en 24e heb ik heel lichtjes bloedverlies (bruin) gehad, dat zou kunnen kloppen met de innestelingsdag. Kan ik nu echt niet eerder testen dan de 1e? Wat denken jullie? Iemand die al eerder positief heeft kunnen testen, of moet ik gewoon geduld hebben?
Je symptomen kunnen wel zwangerschapssymptomen zijn. Maar het is nu echt nog te vroeg om te testen. Sommige vrouwen testen wel een paar daagjes vroeger positief maar bv ik teste 2 dagen voor mijn NOD negatief en de dag van mijn NOD was het positief! Nog even geduld hebben! Veel succes!
Dank je voor je reactie Taschke! Ik was er al bang voor dat ik geduld moet hebben, geduld is niet bepaald mijn sterkste kant, haha. Oh...het is gewoon zo'n ellende he, die onzekerheid. Ook al voel ik vanalles en lijkt alles erop te wijzen dat ik zwanger ben, ik ken helaas ook het scenario dat mijn hormonen met me aan de haal gaan omdat ik zo graag zwanger wil zijn. Maar goed, ik kan dus beter wachten op mijn NOD denk je? Oooow, was het maar al zo ver. Ik ben ook zo bang om negatief te testen
Oowww, heb al zeker een uur een enorm zeurderige pijn in mijn buik, wat ik ook wel eens kan hebben vlak voor ik ongesteld ga worden. Maar dat zou toch echt veel te vroeg zijn nu, moet de 31e pas ongesteld worden. Meestal zet het dan ook binnen een uur door. Wat is dit voor pijn?
Het kan toeval zijn maar 7 dagen voor mijn NOD had ik 2 dagen lang heel erge menstruatiepijn! Ik dacht echt dat de gingen komen maar na 2 dagen was het voorbij! Ik dacht ook het is nog te vroeg maar het was bij mij toch een teken Maar wat voor pijn het juist is weet ik ook niet! gewoon geduld hebben en wachten tot je NOD om te testen
Oh, oké. Begin me nu langzamerhand steeds ongeruster te maken. Voelt echt als menstruatiekrampen nu. Vreemd, een week voor mijn NOD. Ik hoop maar dat het dan net zoals bij jou een goed teken is en ik zwanger ben. Bedankt in ieder geval voor je support Taschke!
Hallo Indigo, Ik heb ook op 1 januari mijn NOD. Erg spannend en ik kan net zoals jou ook erg moeilijk wachten tot de dag dat ik testen mag. Ik heb trouwens exact dezelfde symptonen die jij ook hebt. Ik hoop voor ons beide dat ons wachten word beloond met goed nieuws! Liefs Hummel.
Hee hummel, wat leuk! Dat schept gelijk een band Ik hoop ook dat we allebei goed nieuws kunnen verwachten. Wanneer ga jij testen? Ook gelijk de 1e s'ochtends?
Hallo indigo, Ik wil eigenlijk de 31e gaan testen. (moet in principe ook al kunnen) Ik hoop goed het nieuwe jaar in te mogen. en jij? Liefs Hummel.
Goh, is ook wel een idee eigenlijk. Zou fantastisch zijn natuurlijk om het nieuwe jaar in te gaan met een positieve zwangerschapstest. Maar is dan wel niet met ochtendurine en weet ook even niet hoe ik dat moet organiseren zonder dat het in de smiezen loopt. Heb namelijk visite waarschijnlijk. Breek nu al mijn 'kop' hoe ik dat ga aanpakken met de champagne, want die drink ik uiteraard niet tijdens deze oud-op-nieuw. Ooooh, ik vind het zo ontzettend spannend. Ik zou willen dat ik het nu al kon testen.
Hee Indigo, Kun je niet 's ochtend vroeg de test doen op 31 december? Ff stiekem de wc opduiken! Je kunt natuurlijk ook zeggen met de champagne dat je niet mag drinken, omdat je medicijnen gebruikt ofzo! Ik drink nooit alcohol, dus aan mij zullen ze niks verdachts kunnen zien. Liefs Hummel.
Ik had ook vanaf een week voor mijn NOD ongikrampen.. zijn nu pas aan het minderen. Ik testte drie dagen voor mijn NOD positief.. met de testen van deze site. En 1 dag voor mijn (verwachte) NOD positief met de digitale test van clear blue.
@ Hummel: dat is inderdaad wel een idee ja. Ik ga er toch nog eens even over nadenken. Jij test sowieso de 31e denk ik he? @ Lintje: dat je het aangedurfd hebt om al eerder te testen, joh. Gefeliciteerd trouwens. Fantastisch, een eerste 'beebje'! Ik moet me eerlijk gezegd bedwingen om niet eerder te testen. Het enige dat me nu tegenhoudt is geloof ik dat ik alleen 2 digitale clearblue sticks heb liggen en ik heb begrepen dat die pas vrij laat positief testen. Aangezien 1 jan mijn NOD is, is het nu wellicht veel te vroeg om daarmee te testen. Wat denk jij?
Volgens mij hebben we 'allemaal' de 1e onze nod. Spannend zeg. Ook ik moet me bedwingen om niet eerder te testen, hoewel ik me na afgelopen maand (toen ik echt dacht zwanger te zijn) had voorgenomen mezelf niet meer gek te maken en eerder te testen. Heb ook vrijwel geen symptomen, alleen dat ik sinds twee dagen heel vaak naar de wc moet, ook 's nachts en sinds gisteren heb ik een gevoel in m'n buik van dat ik ongi moet worden. Maar dat duurt dus nog 6 dagen. Ik duim voor ons allemaal...! Marie
Gezellig meiden! Samen wachten op onze NOD (pfffft), dan hebben we wat steun aan elkaar bij het lange wachten. Ik hoop dat we straks ook 'allemaal' zwanger zijn en ons kunnen melden bij de septembermama's
Ik hoop het ook. Maar wachten duurt lang.......(zucht) We houden elkaar toch wel op de hoogte he? Ik ben superbenieuwd Liefs Hummel.
Ja ik ben ook erg benieuwd hoor hoop dat we idd allemaal bij de september mama's mogen horen... hoewel mijn gevoel hier iets anders zegt hoor... maja we wachten netjes af tot de 1ste...
hoi meiden ik kan me hier ook gaan bijvoegen ik heb ook de 1e mijn NOD, heb werkelijk nergens last van geen zere borsten deze maand en die heb ik normaal wel! maar het zegt allemaal niets, ik vrees dat we allemaal geduld moeten hebben. groetjes patje20