helpp ik wet het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door marijelansink, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marijelansink

marijelansink Actief lid

26 jul 2009
    401
    0
    0
    hallo

een vraag!!
    ben misschien wel te onzeker hoor!!

ik ben nu 3 jaar aan het proberen voor een tweede kindje
    na gerstopt te zijn met de pil heb ik 7 maand geen menstruatie gehad ontpillen waarschijnlijk,
    daarna op de vakantie eindelijk ongesteld niet zon handige tijd maar gelukkig het kwam vanaf die tijd heb ik elke keer een cyclus gehad van tussen de 6 en de 12 weken dus mega onregelmatig.
    nu ben ik eind mei ongesteld geweest en omdat ik veel met onze bruiloft bezig was onze kinderwens op een iets lager pitje niet meer het allerbelangrijkste elke dag we zijn na het trouiwen op huwelijks reis gegaan dat ws dus twee weken na mijn laatste menstruatie daar had ik op de derde dag van de vakantie ineens met afvegen sorry licht roze slijm verlies 2 x per dag ofzo
    dus ik dacht dat is leuk op vakantie en ja hoor daar komt marije weer met haar gedoe en ik zal wel ongesteld worden leek me stug naar twee weken maar ik kijk nergens meere van op de dag erna weer hetzelfde licht roze met afvegen alleen 1x de dag daarna had ik 1 heel klein helder rood iniemiene bloedstolseltje en daarna was het weg geen menstruatie niks. dus ik dacht wat was dat.
    eenmaal terug van da vakantie ik meteen thuis een test gedaan want wei weet maar nee negatief ik moest toevallig naar de huisarts en gevraagd wat dit kon zijn ze zei misschien was het de eisprong dus ik dacht gelukkig dan heb ik in ieder geval een eisprong maar als het de eisprong was geweest had ik toch ondertussen nu ongestel moeten zijn og in ieder geval al geweest maasr dat is het ook niet het geval testen ook nog negtief iemand enig idee wat dit geweest is of zou kunnen zijn
    nou moet ik zegen dat van de zwangerschap van mijn zoontje den test ook pas met 5,5 weken positief aangaf, help ik wordt er zo onzeker en moedeloos vaniemand enig idee

groetjes marije

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Volgens mij zou het best kunnen dat je zwanger bent. En anders is het misschien gewoon afscheiding???

Anders wacht je gewoon maar even af.

Deel Deze Pagina