Hoi Ik zit nu in de 4e ronde. Ik had een cyclus van 53, 45 en 28 dagen. Aanstaande vrijdag zou het weer 28 dagen zijn. Ik weet dat mijn cyclus nog onvoorspelbaar is maar ik heb nu toch een klein beetje hoop! Al sinds afgelopen donderdag heb ik last van kramp in mijn onderbuik. Het voelt heel duidelijk als menstruatie kramp. Ik dacht eerst dat dit misschien mijn eisprong kon zijn, maar als ik het goed heb hoort het 'down under' tijdens deze dagen toegankelijker te zijn dan potdicht! Dat laatste is bij mij het geval. Die krampen hebben enkele dagen aangehouden, vandaag is het wat minder. Gisteren kreeg ik er een 'kriebelende navel' bij en vanmorgen op onverklaarbare wijze spierpijn in boven benen en vooral op mijn buik. Iemand een idee?
Geen idee, maar ik hoop natuurlijk voor je dat het goede 'symptomen' zijn Even afwachten tot het weekend en dan een testje wagen zou ik zeggen
Sluit ik me bij aan. Het kunnen zwangerschapssymptomen zijn, maar helaas ook een voorbode op de menstruatie. Gemeen he een vrouwenlichaam. Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt!