Hallo iedereen ik ben nieuw hier, dus ik moet nog een beetje mijn weg zoeken waar ik met mijn vragen terecht kan, hopelijk stoort het niet moest ik bij een verkeerde categorie beginnen? ik ben vorige maand gestopt met mijn pil (laatste pil 16/12/'12 op 20/11/'12 heb ik mijn regels gekregen, dit duurde altijd een dag of vier, vijf op 24/12/'12 moest ik normaal herbeginnen met mijn pil maar dit heb ik dus niet gedaan moest ik een cyclus gehad hebben van 28 dagen dan had ik normaal mijn regels moeten krijgen de 17e van deze maand; maar toen zijn ze der niet door gekomen twee dagen later had ik redelijk wat slijmverlies, ik was op een salon en ik dacht dat mijn regels begonnen waren, ik voelde het zo lopen.. maar het waren dus niet die regels maar slijm dat ik verloor. eergisteren zijn mijn regels er dan toch door gekomen(helder rood bloed), niets om mij zorgen over te maken, cyclus is dus blijkbaar ongeveer 35 dagen. het was ook helemaal niet fel of zo. nu wat ik het rare vind, gisteren had ik geen bloedverlies meer, enkel wat bruinverlies, in mijn tampon zat ook bijna niets in. ook vandaag wat bruinverlies, maar enkel bij het afkuisen nadat ik van het toilat kom. ik loop een hele dag rond zonder maandverband of tampon dus je kan je wel voorstellen dat het echt niet veel is, slipje is niet vuil, enkel bij het afkuisen mer ik het bruinverlies is dit iets waar ik mij zorgen over moet maken? want maar 1 dag mijn regels hebben is toch niet normaal? verder heb ik niet veel last, af en toe was last van hoofdpijn, maar dat heeft iedereen wel eens sorry moest het te gedetailleerd zijn zoals ik al zei, ik moet nog een beetje zoeken en doen hier op het forum alvast bedankt voor degene die willen en kunnen reageren groetjes
Dat klinkt idd niet echt als je menstruatie. Ik zou het nog even afwachten of het echt doorzet en anders toch maar een testje wagen. Het kan echter ook komen omdat je nog aan het ontpillen bent en daarom je nog niet echt een normale menstruatie en cyclus hebt.
ik denk dat je lijf op gang moet komen. hoe lang heb je de pil geslikt? toen ik stopte met de pil eind 2010, duurde het 106 dagen voor ik echt ongesteld werd. daarvoor steeds alleen een beetje bruinverlies. maar goed, dit betekent niet dat het bij ook zo lang zal duren natuurlijk. ik zou me zeker geen zorgen maken, hoort er allemaal bij.
hoi, ik heb dit ook sinds ik gestopt ben met de pil en dat is nu al zo een 13 maanden geleden en ik zit hier ook best mee. vroeger had ik heel erg last van mijn menstruatie, veel bloed en kramp daarom destijds aan de pil gegaan en nu dus zo weinig en veel bruin bloedverlies, het houdt ook best lang aan bij mij. mijn gyn zei dat ik mij geen zorgen hoef te maken maar ik blijf het net als jou niet normaal voelen.