Instellingsbloeding of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lovemychild, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ik heb 16 oktober de laatste pil gehad, en we klussen iedere dag. Nu heb ik het gevoel dat ik zwanger ben, testen nog negatief. Nu vandaag heb ik na het naar de wc gaan bloed bij het afvegen. Eerst een druppeltje, bij de 2e keer naar de wc gaan is het meer. Nu is mijn vraag is dat nu innstellingsbloeding of ongi dat eraan komt? Ik heb bij mijn eerste zwangerschap dit niet gehad, dus vraag me dit nu af. Alvast bedankt

2. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Kan allebei, maar wel een snelle cyclus als het ongi is. Denk eerder innestelling dan...

3. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Dat dacht ik zelf ook al, dat het wel erg snel zou snel om weer ongi te zijn. Daarom denkt mijn vriend aan innesteling. Waar we ook nu op hopen. We hebben veel zitten klussen dus het is de 1ste ronde zonder de pil. Wel leuk als het direkt raak is :evil: Maar die gevoelens wat ik nu hebben komen met niet bekend voor. Daarom het gevoel dat ik zwanger ben.

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Het kan ook ontpillen zijn die rommel doer rare dingen met je lichaam. Dus ik zou daar maar vanuit gaan valt het altijd mee. Gewoon over 2 weken even een testje.

5. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Vanmorgen nog eens gekeken, maar nu bloed ik niet meer. Wat gister wel het geval was. Maar de rest van de dag eens aankijken of het bloeding nog komt. Anders moet het toch de innsteling geweest zijn, neem ik aan.

6. s1986

s1986 Niet meer actief

Neem van mij nou maar aan dat dat echt niet zo hoef te zijn je lichaam kan in de war zijn omdat hij het nu zelf moet doen. Eerst regelde die pil alles en nu niet meer. Hoop v oor je hoor dat het een innesteling is maar een kleine kans dat het wel zo is.

7. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik had dat de eerste maand na de pilstop ook, een dag een heel klein beetje roze verlies maar ik ben gewoon ongi geworden die maand.
    Ik hoop t natuurlijk wel voor je dat het een innensteling is, eff afwachten nog

8. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ja ik hoop ook op innesteling. Maar dit had ik allemaal niet bij mijn eerste zwangerschap. Geen bloedverlies, en nu wel. Dus deze kenmerken herken ik allemaal niet. Vroeger gebruikte ik diana35, nu heb ik de yasmin pil gebruikt. Mijn eerste kind is van 07-08-2006. Dus heb de yasmin 2 jaar gebruikt.

9. malleboe

malleboe Actief lid

15 okt 2008
    388
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Ik heb de eerste maand ook heel erg last gehad van ontpillen en was erg teleurgesteld omdat ik nega test had. Dus probeer niet teveel te hopen dan valt 't altijd mee... :rolleyes:

10. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Volgens de calculator mag ik eigenlijk pas vanaf 15 november testen. Dus heb al te vroeg getest. Dus zal hcg waarde zowiezo te laag zijn als ik zwanger zou zijn.

11. s1986

s1986 Niet meer actief

En heb je nog getest?

12. lovemychild

lovemychild Actief lid

25 okt 2008
    230
    0
    0
    Ja maar was niet zwanger. Ben gewoon op tijd ongesteld geweest. (dus cyclus is wel goed 28 dagen) We zijn nu met de 2e ronde bezig. En volgens mij heb ik gister me eisprong gevoeld. Volgens de calculator zou die gister zijn geweest. En gister had ik in de middag buikpijn, kon niet eens op me buik liggen. Dus we hopen dat het deze keer wel raak is. Maar dat word nog afwachten. Innesteling zou dan pas op 5 december zijn. En de 15e mag ik pas testen. Bij mijn eerste zoon was ik ook gewoon de eerste maand ongesteld. En de maand erop zwanger. Dus cyclus was op tijd, dus de eisprong zal idd gister zijn geweest. Maar heb het gevoel alsof ik langer zwanger ben. Mijn moeder heeft bij haar laatste dochter pas na 5 maanden een positieve test gehad. En mijn tante is 9 maanden lang ongesteld geweest. Dus vind het maar allemaal vreemd nu. Maar hoop dat ik de 15e een positieve test in handen heb.

Deel Deze Pagina