Krampen / rustige baby bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleintje88, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

Oh, wat spannend meid!
    altijd eng lijkt me dat, dippen zien bij de beeb.
    Toch fijn dat je even een nachtje mag blijven, maar snap dat je dan wel zoiets hebt van: waarom als er niets aan de hand is.
    Gaat vast helemaal goed komen.
    Hopelijk kunnen jullie snel jullie kleine wondertje bewonderen.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Nou spannend meid, maar wel heel goed dat je gebeld hebt. Altijd je gevoel volgen dus!

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nou spannend zeg.. en alleen maar goed dat ze je een nachtje houden ... en wie weet ben je idd goed ontspannen na een goede nachtrust van die spuit en kun je er zo tegen aan morgen :)
    hou t in de gaten hier, succes!

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Nou ik heb zelf het gevoel dat ie nog lekker blijft zitten...
    Maar wie weet...
    Net weer ctg gehad, die zag er wel mooi uit zn hartslag was goed varierend en dipte niet... Gelukkig!
    Vanavond nog 1 en dan morgenvroeg weer, of ik moet meer harde buiken / rugpijn krijgen...

5. tulip

tulip Niet meer actief

spannend, maar weet dat je nu iig in goede handen bent. Mocht je wel naar huis mogen zou ik bij enige twijfel meteen weer bellen.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ctgs lijken weer goed
    Heb alleen een "vreemd" weeen patroon met veel pieken heel wisselend en soms kort op elkaar maar ik voel ze zelf eigenlijk niet echt... Op af en toe na.. Herkenbaar voor iemand??

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    En ik mag naar huis...
    Met baby nog in buik!

Nu wel iedere dag ctg en woensdag met eigen gyn overleg.. Ben niet inleidbaar, i vm eerdere ks, krampen doen ook niks helaas.... Maar steeds die krampen en gebroken nachten hou ik niet vol..
    Ga morgen kijken of ik de gyn toch kan spreken voor mn eigen rust!

8. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Hoi kleintje, ik heb ff meegelezen.... Gettje zeg wat balen dat ze niks voor je kunnen doen! Miss kan je een eventuele ks bespreken met je gyn?

9. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja dat wil ik ook doen.. Vk hier zei dat dat geen gekke keuze zou zijn omdat ik anders alleen maar uitgeputter raak...

10. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    In jou geval lijkt een ks me idd de beste optie. Hoe dan ook komt je kindje binnenkort, hopelijk kan jeje dar aan vast houden!

11. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Fijn dat je weer naar huis mocht. Al was je dat waarschijnlijk liever gegaan met de baby in de maxicosi. Hopelijk denkt je gyn een beetje met je mee. Op deze manier nog lang doorgaan lijkt me inderdaad ook slopend.

Deel Deze Pagina