Hoi allemaal, ik heb een vraagje.. Sinds woensdag heb ik wat last van bruinverlies, en gister ochtend dacht ik echt dat ik ongesteld geworden was. Ik had heel erg veel pijn (erger als ik ooit gehad heb) en ik vloeide best veel. Dit heeft een uurtje geduurd en daarna was het vloeien over. Voor de pijn had ik een pijnstiller genomen. Ik zat gister op cd 28.. 9dpo Maar gister avond had ik alleen nog een beetje bruinverlies, en vandaag is dat zo goed als over. Ik heb nog wel een paar lichte krampjes maar dat stelt niet veel voor. Ik ben in de war, ik dacht echt dat ik ongesteld geworden was, en we nu opgingen voor ronde 3.. Maar volgens mij ben ik nog helemaal niet ongesteld.. Komende donderdag is mn nod.. Ik heb wel in de planning staan om dan of zaterdag te gaan testen.. Iemand enig idee wat dit geweest kan zijn? De pijn was zo heftig, dat ik zelfs de tranen in mn ogen had staan.. Groetjes, lely
Het kan een innesteling geweest zijn alhoewel je dan volgens mij nooit zo lang bloed verliest en ook niet zo veel. Maar goed, ieder lijf is verschillend natuurlijk. Wat ook kan is dat het van het ontpillen komt, ik zie dat je nog niet zo heel lang van de pil af bent en het kan zijn dat je cyclus nog wat in de war is. Ik heb het ook gehad toen ik net met de pil was gestopt, mn eerste 4 cyclussen had ik heel veel last van bruinverlies, soms wel 1,5 week en toen werd ik pas echt ongesteld! Nu inmiddels (na 4 maanden) is mn cyclus weer beter en heb ik ook bijna geen bruinverlies meer voor ik ongesteld wordt.
Ik heb de pil maar 6 maanden geslikt.. Het kan natuurlijk, maar het lijkt me haast te kort om daar nu zoveel last van te hebben. Daarbij zou ik dan 9 dagen na mn eisprong al ongesteld worden.. dit is meestal 14 toch? Ik weet ook niet zeker hoe lang het bloeden aangehouden heeft, maar ik ben pas weer gaan checken na een uur.. Daarna heb ik niet meer gevloeid